اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 4 خرداد 1395
کد 2586

توسط مدیرکل آذربایجان شرقی به نگارش درآمد :

سخنی با مربیان محترم در مرحله تبدیل وضع اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

با حمد و ثنای خداوند باری تعالی ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان روز بازگشت اقتدار و عزت ملی، به درگاه ایزد منانش سپاس می گویم که فرصتی غنیمتم داده تا بخشی از عمر سازمانیم را در خدمت هموطنانم از جمله مربیان محترم درمرحله تبدیل وضع استخدامی باشم و همراه با این عزیزان و کلیه همکاران در توسعه و اعتلای آموزش های فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی سهیم شوم. هچنین از این فرصت استفاده کرده، مطالبی را برادرانه به محضر این عزیزان بیان نمایم. امید که میثاق بین ما صدق گفتار باشد.

 

بسمه تعالی

(سخنی با مربیان محترم در مرحله تبدیل وضع اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی)

با سلام  و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

با حمد و ثنای خداوند باری تعالی ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان روز بازگشت اقتدار و عزت ملی، به درگاه ایزد منانش سپاس می گویم که فرصتی غنیمتم داده تا بخشی از عمر سازمانیم را در خدمت هموطنانم از جمله مربیان محترم درمرحله تبدیل وضع استخدامی باشم و همراه با این عزیزان و کلیه همکاران در توسعه و اعتلای آموزش های فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی سهیم شوم. هچنین از این فرصت استفاده کرده، مطالبی را برادرانه به محضر این عزیزان بیان نمایم. امید که میثاق بین ما صدق گفتار باشد.

مربیان عزیز در مرحله تبدیل وضع استخدامی!

اغراق نیست اگر بگوییم طرح تبدیل وضع مربیان حق التدریس سازمان، پس از سال ها تلاش بی وقفه شما عزیزان با کمترین حق الزحمه، حداقل کاری بود که مسئولین سازمان انجام دادند. اما باید اذعان نمود که این طرح ضمن وسعت کار در برهه ای از زمان مطرح و پیگیری شد که هیچگونه جذب و استخدامی در سیاست‌های دولت وجود نداشت، پس به طور طبیعی مقاومت های بسیاری بروز نمود، اما با توجه به اعتقاد مسئولین سازمان در جبران     سال ها خدمات بی شائبه شما عزیزان تا به این مرحله پیش رفته است و به حول و قوه الهی متوقف نخواهد شد.

اکنون نیز همکاران‌مان در ستاد سازمان، مراحل گزینش و ایجاد پست های سازمانی علیرغم زمان‌بر بودن و کندی کارها را پیگیر هستند.تمامی سعی آنان در پیشبرد صد درصدی طرح می باشد، به نوعی که با حضور ریاست محترم سازمان در سه ماهه آخر سال قبل، سرعت کار بیشتر شده و فرآیند استخدامی حدود 1100 نفر نهایی گردیده و به منظور تسهیل و تسریع در روند ایجاد 2300 پست جدید، ضمن انجام پیگیری های معمول، خود شاهد حضور ریاست محترم سازمان برای پیگیری ویژه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بودم و حداقل سه مکاتبه در ضرورت و فوریت حل مشکل ایجاد پست مربیان عزیز با سازمان مذکور داشته‌اند. این اقدامات در کنار پیگیری های مستمر معاونت محترم اداری و پشتیبانی، دفاتر بودجه و تشکیلات، اموراداری و منابع انسانی و دفاتر آموزش سازمان صورت گرفته است و حتی سازمان منتظر اقدامات با تاخیر نبوده و راساً فعالیت هایی را دنبال می کند .

حال شایسته است ضمن ارج نهادن به این تلاش ها و زحمات، به مسئولین سازمانی خود اعتماد نموده و با صبوری، قدردان کوشش های آنان در پیگیری حقوق حقه خود باشیم و از انجام حرکت‌هایی که موجب مخدوش شدن چهره سازمان و حتی مربیان مشمول تبدیل وضع در نزد مراجع و نهادهای ناظرمی‌شود، خودداری کنیم.

    اینجانب نیز با تمامی توان در تحقق کامل طرح تا صدور احکام کارگزینی یکایک مربیان عزیز استان آذربایجان شرقی تلاش خواهم کرد.

                                                با آرزوی توفیق الهی -  یعقوب نماینده

                                           مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجانشرقی