اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 28 تير 1395
کد 2666

در راستای بازدید های دوره ای صورت گرفت :

نشست صمیمی مدیرکل محترم استان آذربایجان شرقی باکارکنان و مربیان مرکزآموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز

مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای بازدید های دوره ای ، ازکارگاههای مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز بازدید نمود .

 در راستای بازدید های دوره ای صورت گرفت :

نشست صمیمی مدیرکل محترم استان آذربایجان شرقی باکارکنان و مربیان مرکزآموزش فنی  و حرفه ای شماره 3 تبریز

مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای بازدید های دوره ای ، ازکارگاههای مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز بازدید نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ، نماینده ، مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای بازدید های دوره ای ازکارگاههای مرکز 3 تبریز بازدید بعمل آورده واز نزدیک با ظرفیتها ، توانمندیها ، تجهیزات و منابع مصرفی آشنا گردید و توصیه های لازم را تا اخذ نتیجه به رئیس مرکز ابلاغ نمود.

در ادامه بازدید ، نشست صمیمی با حضور مدیر کل استان وکارکنان و مربیان مرکز صورت پذیرفت .

درابتدای جلسه غفاری ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی حضور مدیرکل محترم گزارشی از عملکرد بخش های مختلف مرکز ارائه داد و سپس در خواست های خود را درجهت رفع مشکلات موجود در مرکز و ارتقا ء سطح کمی و کیفی در راستای ارائه خدمات مرکز خواستار شد .

در ادامه جلسه مدیرکل محترم استان ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان مرکز و با ابراز خرسندی از حضور در جمع تلاشگران عرصه مهارت مرکز شماره 3 تبریز افزود: با توجه به اینکه مرکز شماره 3 تبریز دارای ظرفیت های علمی و تخصصی و مهارتی بسیار بالایی است ، بایستی با تلاش همه جانبه از حوزه مربیان و همکاران مرکز از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده و بهره برداری را نمود .

نماینده درادامه با اشاره به بحث مهم بهره وری نیروی انسانی افزود: خوشبختانه نیروهای انسانی این مرکز ومربیان آن مجرب و متخصص  و کادر اداری فعال و پویا تشکیل می دهند که این امر موجب میشود از این مرکز انتظارات زیادی را داشته باشیم و خواستار جدیت و اهتمام ویژه همه مجموعه شویم .

نماینده افزود : با توجه به وظایف محوله از سوی ریاست محترم سازمان جناب آقای دکتر سازگار نژاد ماموریت داریم تا تمامی تعهدات آموزشی ،  مهارتی را در شان استان آذربایجان شرقی به انجام برسانیم که این امر میسر نمی شود مگر با همکاری و جدیت مسئولین و مربیان وکلیه کارکنان استان که با افزایش کارایی و اثربخشی در نتیجه بهره وری نیروهای انسانی متخصص امکان پذیر است که بنده هم در این مسیر تلاش خواهم کرد تا عواملی که موجب افزایش بهره وری نیروهای انسانی استان میشود را فراهم نمایم.

در ادامه این نشست صمیمی نمایندگان مربیان و کارکنان مرکز مسائل و مشکلات خود را در 3 بخش آموزش ، انگیزش و رفاهی حضور مدیرکل محترم بیان کرده و مدیرکل محترم هم با مساعدت ویژه خود قول مساعد دادند تا با تشکیل جلسات و کارگروه های مختلف و با دعوت از نمایندگان مربیان و کارکنان در این جلسات درجهت رفع کلی مشکلات و مسائل درخواستی علی الخصوص تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس و مسائل حوزه کارکنان قراردادی با جدیت پیگیری لازم را از سازمان انجام داده و پس از اخذ نتیجه دستورات لازم را ابلاغ نمایند .

در پایان این جلسه رئیس مرکز و کارکنان و مربیان از حضور مدیرکل در مرکز و لمس مسائل و مشکلات و رسیدگی به موارد درخواستی تقدیر و تشکر نموده و از درگاه حضرت حق برای ایشان آرزوی توفیق خدمت و موفقیت نمودند