اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 1 آبان 1397
کد 3726

در بین سازمان های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور موفق به کسب رتبه دوم در جشنواره شهید رجایی شد

سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه دوم در بعد شاخص های اختصاصی در بین سازمان های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت جشنواره شهید رجایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که امروز بیست و چهارم مهر ماه در محل این وزارتخانه برگزار شد، با اهدای لوح سپاس توسط جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از دکتر سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر و رئیس این سازمان تقدیر شد.
در بخشی از این تقدیرنامه به امضای انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی آمده است؛
معتقدم کسب این مهم و نایل شدن به رتبه دوم در بعد شاخص های اختصاصی سازمان های وابسته طی سال 1396، با دل سپردگی به مشارکت پذیری، حاکمیت کنش حرفه ای مبتنی بر همدلی، التزام به اصل پاسخگویی و جوشش حس مشترک در جهت ایجاد تغییرات موثر در سازمان، با اعتماد آفرینی از طریق آگاه سازی اربابان رجوع نسبت به رسالت دستگاه و ترغیب عالمانه خود، همکاران به ارائه خدمات بی منت و لاجرم با انعطاف پذیری لازم در سیاست ها و برنامه ها، میسر گردیده است.
اینجانب ضمن تبریک صمیمانه کسب این مقام ارزشمند توسط آن حوزه، از درگاه خداوند منان برای جنابعالی و همه همکاران گرانقدر، سلامتی و موفقیت روز افزون در راستای خدمت به ملت عزیز کشورمان مسالت می نمایم.
بنا بر این گزارش، در این مراسم از وهب مختاران، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان همدان که موفق به کسب رتبه اول، سید علیرضا حسینی طلب، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان(حائز رتبه دوم)، احمد عطارنیا، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم (حائز رتبه سوم) و  محمود تقی پور، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری (حائز رتبه چهارم) در مجموع امتیاز جشنواره شهید رجایی در بین دستگاه های اجرایی استان خود شده اند، با اهدای لوح تقدیر شد.
 
 همچنین در مراسم مذکور از محمدصدیق محمدی، ایرج روشن، فرهاد قربانیان و مریم السادات حسینی از همکاران ستادی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که بیشترین همکاری را در ارزیابی عملکردستاد این سازمان داشتند نیز تقدیر شد.