اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 7 آبان 1397
کد 3735

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

ایده ها و طرح های شورای پژوهش سازمان در تحول سازمانی نقش مهمی دارد

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در نشست شورای پژوهش این سازمان بر بهره گیری از ایده ها و و طرح های پژوهشی شورای پژوهش سازمان در راستای ایجاد تحول و بهبود فعالیت های سازمان تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، نشست شورای پژوهش این سازمان با حضور دکتر سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان، علیرضا حاتم زاده، معاون آموزش، رضا باجولوند، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت و اعضای شورای پژوهش سازمان،  امروز دوم آبان ماه جاری برگزار شد.
دکتر پاک سرشت گفت: برای متحول و فعال کردن حوزه پژوهش نیازمند ایده ها و طرح های اعضای شورای پژوهش سازمان هستیم.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: با توجه به جهت گیری کنونی سازمان، تلاش می کنیم مسیرهای جدیدی را با تغییرهای جدید در سازمان اعمال کنیم که در این خصوص نیازمند همفکری و پشتیبانی اعضای شورای پژوهش سازمان هستیم.
وی با تأکید بر اینکه طرح های پژوهشی شورای پژوهش در مسیر رفع نیازهای این سازمان انجام شود، گفت: از ایده های خلاقانه اعضای شورای پژوهش در راستای تغییر و بهبود فعالیت های سازمان استقبال می کنیم.
دکتر پاک سرشت در ادامه گفت: تمام حوزه های سازمان نیز در انجام فعالیت های علمی،  پژوهشی، برگزاری همایش ها و نشست ها، نیازمند همکاری با اعضای شورای پژوهش سازمان می باشند.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر رعایت چارچوب های پژوهش در انجام طرح های پژوهشی گفت: هر چه در انجام فعالیت ها از همفکری صاحب نظران استفاده کنیم، نتایج بدست آمده استحکام و اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.
وی در ادامه بر برگزاری جلسات شورای پژوهش سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور درهر ماه یکبار تأکید کرد.
بنا بر این گزارش، اعضای شورای پژوهش سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور نیز در نشست مذکور به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص فعالیت های پژوهشی سازمان پرداختند.