اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 16 آبان 1397
کد 3747

معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جمع کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی عنوان کرد :

در راستای ارائه آموزش های مهارتی باید هوشمندانه و هدفمند حرکت کرد
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دکتر سلیمان پاک سرشت، معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به همراه مهندس نادر فخری، معاون توسعه مدیریت و منابع و مهندس سعید امانی، معاون منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در دیدار با مدیرکل، مشاورین، معاونین، روسای مراکز، نمایندگان بخش خصوصی، شورای مربیان و جمعی از کارشناسان و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، با اشاره به خاطرات اولین سفر خود به این استان، گفت: آذربایجان شرقی ازجمله استانهایی است که من آموزش فنی و حرفه ای را  در آن، زنده و پر نشاط می بینم.
وی، ضمن ابراز خرسندی از وجود فضای سرزندگی و نشاط بین کارکنان در این اداره کل، وجود امید و نشاط را از نشانه های یک سازمان فعال و پویا نام برد.
دکتر پاک سرشت ضمن تاکید بر حفظ روحیه امیدواری و سرزندگی خاطر نشان ساخت:  با توجه به اینکه ما درشرایط کنونی جامعه حتما محدودیت ها و چالشهایی داریم که باید به آنها فکر کنیم و در این راستا، از دانش، علم و مهارت کارکنان و مربیان که از منابع گران سنگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هستند با همفکری، همیاری و همکاری در مسیر تحقق اهداف و رسالت های سازمان بهره ببریم.
معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر لزوم پوست اندازی جدی سازمان در راستای شرایط جدید و تغییرات رو به جلو برای ادامه حیات با توجه به رویکردهای جدید سازمان، تاکید نمود.
دکتر سلیمان پاک سرشت در ادامه خاطر نشان ساخت: "من باور دارم که ما در شرایط فعلی خود فقط بخش محدودی از منابع و پتانسیل هایی که داریم به فعلیت رسانده ایم. "
وی با اشاره به خاستگاه اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، لزوم اندیشه و تغییر و حرکت به سمت روشهای نوین و رویکردهای جدید سازمان را از اولویت های اساسی و نیاز کشور برشمرد.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ضمن لزوم نیازسنجی آموزشی قبل از ارائه مهارتها   بر توانمندی مربیان توسط دوره های بازآموزی تاکید نمود.
دکتر پاک سرشت، انعطاف پذیری آموزش های فنی و حرفه ای را جزو ویژگی های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برشمرد و تصریح نمود: یکی از رسالت های ما در سازمان این است که در راستای ارائه آموزشهای مهارتی یه آحاد جامعه هدفمند حرکت نماییم و اگر توانستیم در این رویکرد موفق باشیم، جامعه نیز، به کمک ما خواهد آمد.
وی با اشاره به این موضوع که در استان آذربایجان شرقی، اقدامات بسیار خوبی در این راستا، انجام گرفته است افزود: نباید از تغییر هراسید بلکه باید در عادات ذهنی خود در راستای تعالی و رشد سازمانی دستکاری صورت گیرد.
معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، صبوری و شکیبایی را از ویژگی های خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور عنوان کرد و در پایان از کارکنان در راستای همکاری و همفکری در ارائه هرچه بهتر آموزش های مهارتی به افراد جامعه تشکر و قدردانی نمود.