اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 16 آبان 1397
کد 3748

در حاشیه دیدار با کارکنان آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی:

بازدید از کارگاههای آموزشی مرکز تخصصی hi-tech تبریز

معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در حاشیه دیدار با کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با حضور در کارگاههای آموزشی مرکز از نزدیک با مربیان و کارآموزان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دکتر سلیمان پاک سرشت، معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در حاشیه دیدار با کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی از کارگاههای آموزشی مرکز تخصصی hi-tech تبریز بازدید بعمل آورد .
یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، از مرکز آموزش تخصصی hi-tech تبریز به عنوان اولین مرکز تخصصی در کل کشور عنوان کرد و افزود: مرکز آموزش تخصصی فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز با برگزاری رشته های تخصصی چون؛ bms  ( هوشمندسازی ساختمان )، ابزار دقیق، نانو تکنولوژی، انرژی های خورشیدی، مکاترونیک و... میزبان دانشجویان، دانش آموختگان دانشگاهی و سایر علاقمندان به مهارت های تخصصی آموزشهای مهارتی را  ارائه می نماید.
شایان ذکر است، دکتر پاک سرشت از اولین مرکز آموزش فنی و حرفه ای آزاد صنایع غذایی صنعتی که با مدیریت بخش خصوصی تاسیس شده است از روند ارائه این نوع از آموزش ها نیز بازدید نمود.