اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 15 آبان 1397
کد 3759

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تأکید کرد:

ضرورت به کارگیری ظرفیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در توسعه استان ها

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در بازید از روند تکمیل پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری تبریز بر ضرورت به کارگیری ظرفیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در توسعه استان ها تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مهندس نادر فخری، معاون توسعه مدیریت و منابع در بازدید از مرکز یاد شده با اشاره به تأکیدات ریاست سازمان مبنی برگسترش ارائه خدمات رفاهی به کارکنان خدوم سازمان، در خصوص تسریع در تکمیل مرکز هتلداری تبریز دستورات لازم را صادر کرد
مهندس فخری با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی به عنوان قطب صنعتی کشور مطرح است، گفت: ایجاد مرکز آموزش هتلداری تبریز می‌تواند، بهره مندی از ظرفیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان را در ایجاد صنعت گردشگری همگام با صنایع بزرگ دیگر محقق سازد.
مهندس فخری بر ضرورت استفاده حداکثری از امکانات و ظرفیت های موجود در سایر مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان برای تکمیل پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری تبریز تأکید کرد.
همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نسبت به حمایت برای تسریع در روند تکمیل پروژه مرکز آموزش هتلداری تبریز قول مساعد داد.
بر اساس این گزارش، تکمیل ساخت مرکز آموزش هتلداری و خدمات گردشگری تبریز در ساختمانی 3 طبقه با زیر بنای 2 هزار متر مربع که قبلا به عنوان خوابگاه کارآموزان مورد استفاده قرار گرفته بود، با تعمیرات اساسی و بازسازی تمام تأسیسات برقی و مکانیکی و پارتیشن بندی داخلی و با ایجاد 28 سوئیت با ظرفیت 80 نفر(80 تخت) در 2 طبقه و دارای امکانات رفاهی ویژه در حال اجرا است.
این گزارش می افزاید تا کنون یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است و  برای تکمیل کار ابنیه و عمرانی مبلغ یک میلیارد تومان هزینه پیش بینی می شود.
همچنین مبلغ مورد نیاز برای  تجهیز مرکز هتلداری مبلغ یک و نیم میلیارد تومان پیش بینی شده است.
شایان ذکر است ناظر فنی این پروژه، محوطه سازی، تکمیل تعمیرات، نازک کاری داخلی و تأسیسات سرمایش و دیزل ژنراتور را از جمله موارد تکمیلی این طرح یاد کرد.