اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 26 آبان 1397
کد 3761

دبیرکمیته اقامه نماز اداره کل خبر داد :

برگزاری مسابقات عکس و خاطره نویسی با موضوع نماز ویژه فرزندان همکاران همزمان با آغاز هفته وحدت

چهارمین جلسه کمیته اقامه نماز اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی، چهارمین جلسه کمیته اقامه نماز اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با حضور مدیر کل و اعضای شورای اقامه نماز در محل دفتر مدیر کل برگزارگردید.
عمارصاحبی، دبیرکمیته اقامه نماز اداره کل، در ابتدا ضمن تشریح اجرای مصوبات جلسات قبل از اجرای مسابقات عکس و خاطره نویسی با موضوع نماز ویژه فرزندان همکاران همزمان با آغاز هفته وحدت 97خبرداد .
صاحبی در ادامه با اشاره به فعالیت ها و برنامه های حوزه نماز در سال 97 در خصوص تدوین و پیش بینی بودجه سال 1398 مطابق شاخص های ابلاغی، اجرایی حوزه نماز جهت پیشنهاد به ستاد اقامه نماز استان مطالبی را ارائه نمود.
یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز، ضمن استقبال از پیشنهادات سازنده اعضا در اجرایی نمودن فعالیتهای حوزه نماز گفت: بهترین روش جهت تشویق فرزندان به مسائل دینی و قرآنی، افزایش روشهای انگیزشی در بین فرزندان همچون مسابقات قرآنی و فرهنگی و .... می باشد که امیدواریم با اجرای برخی از این برنامه ها، سهم کوچکی در تربیت قرآنی فرزندان داشته باشیم .
در ادامه، اعضای کمیته به بحث و تبادل نظر درخصوص راهکارهای اجرایی عملکرد برنامه های مطروحه و همچنین بحث نظارت از نماز خانه های واحد های تابعه پرداختند.