اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 5 فروردين 1398
کد 3916

پیام تبریک معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرا رسیدن سال 1398

خانواده ارجمند سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور باسلام و درود
پیام تبریک معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرا رسیدن سال 1398
خانواده ارجمند سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
 باسلام و درود
         با دلی سرشاراز امید، به استقبال بهار می رویم و نوروز؛ میراثِ کهنِ فرهنگِ اصیلِ ایرانی را جشن می گیریم. بدان امید که همراه با نو شدن طبیعت، به شکرانه الطاف بی همتای حضرت  دوست ما نیز جسم وجان خود  را  تازه کنیم و با عشق و همتی افزون،برای فردای بهتر ایران عزیزاسلامی­مان،پرتوان­ تر و مطمئن­­تر از پیش گام برداریم.
       به طورحتم، هر توفیق و دستاوردی که در راستای تحقق اهداف و برنامه های آموزش های مهارتی تا کنون حاصل شده است، نتیجه اقدامات  و زحمات گرانسنگ همکاران دلسوز و توانمند است.
       در آستانه فرا رسیدن سال نو،  تلاش های ارزشمند همکاران ارجمندم در خانواده بزرگ و همراه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعم از  مربیان دلسوز و تلاشگر، همکاران ساعی و مسئولان متعهد، همه و همه را در دو بخش دولتی و خصوصی ارج نهاده  وسپاس می گویم .
       امید آن است با توجه به اقبال خوبی که از سوی برنامه ریزان و سیاستگذاران، نسبت به اهمیت آموزش های مهارتی در توسعه و پیشرفت کشور به وجود آمده است، هریک از ما به عنوان عضوی از خانواده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ایمان به نقش اثرگذاری که در مسیر توانمندسازی سرمایه­ های انسانی،ارتقای منزلت هم وطنان عزیز و افزایش روحیه امید و نشاط  در جامعه می توانیم ایفا کنیم، ثمر بخش واقع شویم.
        پیشاپیش فرارسیدن سال 1398 را حضورتان تبریک و تهنیت می­گویم و سالی سرشار از تندرستی و تلاش، امید و تکاپو و  تحول و سازندگی برای شما و خانواده معززتان آرزومندم.
     امیدوارم در سال جدید، با همراهی و همدلی  همکاران عزیز در مسیر ارائه آموزش های مهارتیِ هدفمند، فعال و اثربخش شاهد حضور ثمربخش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در عرصه های تلاش برای آبادانی، خودکفائی و اقتدار ایران عزیز اسلامی­مان باشیم.
ایام به کام، دلهایتان شاد و روزگارتان بهاری باد!
                                                                                                                                          سلیمان پاک سرشت