اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 5 ارديبهشت 1398
کد 3937

در جلسه شورای آموزش و پرورش خداآفرین کلیبر عنوان شد:

فرماندار خداآفرین: ایجاد هنرستان فنی و حرفه ای با محوریت کشاورزی ( امور زراعی) در خداآفرین، یک ضرورت است

جلسه شورای آموزش و پرورش خداآفرین کلیبر با حضور روسای ادارات آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان در محل دفتر فرمانداری شهرستان خداآفرین برگزار گردید.
فرماندار خداآفرین: ایجاد هنرستان فنی و حرفه ای با محوریت کشاورزی ( امور زراعی)در خداآفرین، یک ضرورت است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، فریدون مهدی پور، رئیس مرکز آموزش فنی  و حرفه ای  کلیبر ضمن اعلام این خبر گفت: امیری راد، فرماندار شهرستان خداآفرین در جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید؛ ضمن اشاره به این موضوع که کشاورزی(کشت و کار مکانیزه یا امور زراعی) از سال آینده در هنرستان ها و مدارس کاردانش شهرستان ایجاد می شود، از افزایش رشته های مرتبط با  آموزش های فنی و حرفه ای در خداآفرین خبر داد و بر ضرورت ایجاد هنرستان در این شهرستان، تاکید نمود.
امیری راد در ادامه افزود: ادارات آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای ضمن تعامل و بکارگیری تمامی امکانات در ایجاد رشته های کشاورزی در این شهرستان تلاش نمایند.
وی با اشاره به اهداف عمده سرمایه گذاری دولت در منطقه در پروژه های پایاب سدّ خداآفرین، توسعه رونق کشاورزی را از نتایج آن برشمرد و خاطر نشان کرد: مجهز شدن به علم روز در رشته های کشاورزی منجر به ارزش افزوده در تولیدات می شود.