اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398
کد 3955

مديرکل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان شرقي از همکاراني که در امر امدادرسانی به سیل زدگان تلاش و همکاری کردند با ارسال لوح تقدیر قدردانی کرد.

يعقوب نماينده، مديرکل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان شرقي از همکاراني که در امر امدادرسانی به سیل زدگان تلاش وهمکاری کردند با ارسال لوح تقدیر قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي، يعقوب نماينده، مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي، با ارسال لوح تقدير از همکاراني که در امر امدادرسانی به سیل زدگان تلاش وهمکاری کردند  تقدیر و قدردانی کرد.
شايان ذکر است همکاران گرامي جناب آقايان: احد محمودي و امير هادي چلان از مرکز شماره يک تبريز، شهرام بهادري از مرکز کليبر، وحيد محمدنژاد از مرکز هشترود و حميد آقازاده از مرکز بستان آباد در قالب اکيپ هاي امداد رساني فني در مناطق سيل زده حضور داشته و به امداد رساني به هموطنان پرداختند.

متن لوح تقدير بدين شرح است:

همکار گرامي ..
با سلام و احترام
وقوع حادثه تاسف بار و تلخ سيل در برخي از استانهاي کشور، علاوه بر آسيب به زير ساخت ها، موجب خسارت هاي جدي به جمع زيادي از هموطنان در اين مناطق گرديد  ،  با اين حال با تلاش و همت ستودني شما همکاران ارزشمند و ساعي در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي در خدمت رساني فني در اين مناطق، بخشي از مشکلات و آلام اين عزيزان کاهش يافت.
اينجانب از يکايک شما عزيزان که عزم خود را جزم نموده و به وظيفه حياتي و مقدس خود در قبال مردم شريف و مصيبت زده عمل کرده و مي کنيد صميمانه سپاسگزاري مي نمايم و تاکيد مي کنم من و ساير همکارانتان در اداره کل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان شرقي هچنان پشتيبان و ياور شما در راستاي رفع مشکلات و خدمت رساني مطلوب و هرچه بهتر به مردم مصيبت ديده مناطق سيل زده هستيم.
اميدوارم رضاي خالق و رضايت خلايق هميشه و همواره در لوح تقدير و بهشت سرنوشت شما متجلي باشد و در پناه مهر ايزدي سبز و سربلند باشيد
يعقوب نماينده
مديرکل آموزش فني و حرفه اي
استان آذربايجان شرقي