اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 4 خرداد 1398
کد 3985

خبرگزاری فارس منتشر کرد:

9 عنوان دوره آموزش های مهارتی تلفيقي در مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود

مدیرکل دفتر توسعه فناوری های نوین آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در گفتگو با خبرگزاری فارس از برگزاری9 عنوان دوره آموزش فنی و حرفه ای تلفيقي(الکترونیکی و حضوری) در مراکز دولتی این سازمان برای کارجویان و شاغلان در سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نقل از خبرگزاری فارس، آرش بهرامی، مدیرکل دفتر توسعه فناوری های نوین آموزشی این سازمان در این خصوص گفت: هدف از برگزاری دوره‌هاي آموزشي تلفيقي، توسعه کمي و کيفي دوره‌هاي آموزش مهارتي براي کارجويان و شاغلانی است که امکان شرکت در دوره‌هاي کاملاً حضوري را ندارند.
وی افزود: دوره هاي آموزشی تلفيقي مشابه دوره‌هاي حضوري ارائه مي‌شود با اين تفاوت كه کارآموز در اين روش، بخشي از مطالب را از طريق سامانه مهارت آموزی الکترونیکی سازمان (eskill.ir) با نظارت مربی الکترونيکي دريافت مي‌كند و بخش کارگاهی دوره را نیز به صورت حضوري در کارگاه مربوطه تحت نظر مربي حضوري آموزش مي‌بيند.
بهرامی گفت: دوره های آموزشي تلفيقي در رشته های رايانه كار مايكروسافت پروجكت درجه 2، رايانه كار مايكروسافت پروجكت درجه 1، عكاسي ديجيتالي،  پرورش ماهيان آكواريومي، plc  درجه دو،plc درجه يك،کارآفرینی مقدماتي و تكميلي و حسابداري صنعتي مطابق با استانداردهاي آموزشی برگزار می شود. 
وی از ابلاغ شیوه نامه اجرای آموزش تلفیقی به مراکز آموزشی خبر داد و گفت: در حال حاضر حدود 600 نفر از مربیان علاقه مند به تدریس با این شیوه در سامانه مهارت آموزی الکترونیکی ثبت نام کرده اند.
مدیرکل دفتر توسعه فناوری های نوین آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از پیش بینی برگزاری 6 هزار  نفر – دوره  آموزش تلفیقی در سال جاری خبر داد.
وی افزود: کاربرانی که تمایل دارند در دوره های آموزش تلفیقی ثبت نام کنند، می توانند از ابتدای تابستان از طریق پورتال جامع آموزشی سازمان به نشانی www.portaltvto.com بخش « ثبت نام در دوره های آموزشی»  شهر محل سکونت خود اقدام کنند.