اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 9 خرداد 1398
کد 3991

در حاشیه بازدید نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو از کارگاههای آموزشی مرکز تخصصی 3 تبریز:

محمد اسماعیل سعیدی: تحقق شعار رونق تولید با نقش آفرینی موثر سازمان آموزش فنی و حرفه ای امکان پذیر است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ضمن حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای تخصصی 3 تبریز از کارگاههای آموزشی مرکز بازدید و با کارکنان و مربیان و کارآموزان، دیدار و گفتگو کرد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ضمن حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای تخصصی 3 تبریز از کارگاههای آموزشی مرکز بازدید و با کارکنان و مربیان و کارآموزان، دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در حاشیه بازدید از کارگاههای آموزشی نانو، مکانیک، فناوری اطلاعات، هوشمندسازی ساختمان(bms  )، اتوماسیون صنعتی، انرژی های نو و تجدید پذیر، ابزار دقیق، رباتیک و مکاترونیک طی نشستی با مربیان، از نزدیک با مربیان دیدار وگفتگو کرد.

 















 
یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در این نشست ضمن تبیین و تشریح رسالت و وظایف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گزارشی از عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز، ارائه نمود.
 
محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در نشست با مربیان وجود مراکز آموزش فنی و حرفه ای را در استانها غنیمتی بزرگ برشمرد و امکانات و تجهیزات مرکز را خوب ارزیابی نمود.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 98 توسط مقام معظم رهبری( مدظله العالی) به عنوان سال رونق تولید، نقش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را در راستای ارائه آموزشهای مهارتی مورد نیاز کارخانجات، مراکز تولید و مراکز اشتغال، کلیدی برشمرد و افزود: آموزش فنی و حرفه ای می تواند با ارائه مهارت های مورد نیاز صنعت، حلقه مفقوده را تکمیل نماید.

 


محمد اسماعیل سعیدی خاطر نشان ساخت: حلقه مفقوده ای که معمولا فارغ التحصیلان ما در دانشگاهها با آن گرفتار هستند و نظام آموزشی ما نتوانسته است این حلقه را تکمیل نماید و سازمان آموزش فنی و حرفه ای با آموزش مهارت های موردنیاز، این نواقص را تکمیل می کند و دقیقا" در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری است.