اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 11 خرداد 1398
کد 3998

با رویکرد خط مشی گذاری و برنامه ریزی در سال جاری صورت گرفت:

برگزاری اولین جلسه کمیته پدافند غیرعامل

اولین جلسه کمیته پدافند غیرعامل اداره کلآموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل، معاونین و سایر اعضاء با محوریت خط مشی گذاری و برنامه ریزی برای سال 98 در آغازین روزهای خردادماه برگزار گردید
اولین جلسه کمیته پدافند غیرعامل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل، معاونین و سایر اعضاء با محوریت خط مشی گذاری و برنامه ریزی برای سال 98 در آغازین روزهای خردادماه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه به موضوع پدافند غیرعامل بر لزوم کسب آمادگی های لازم در این خصوص تاکید نمود.
نماینده افزود: با توجه به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل که تمامی اقشار جامعه را درگیر می کند خاطر نشان کرد: باید در این خصوص، کارهای اساسی انجام داد تا آسیبی متوجه مردم نشود.
وی همچنین خواستار شناساسی کلیه تهدیدات و آسیب ها در تمامی حوزه های کاری واحدها و مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای تصمیم گیری و اتخاذ راهکارهای اجرایی شد.
در ادامه جلسه علی فصیحی خلجان، کارشناس مدیریت عملکرد اداره کل نیز،گزارشی از عملکرد این کمیته در سال 97 را ارائه و برنامه های سال جاری را با محوریت آموزش و توانمندسازی کارکنان، واحدها و مراکز آموزش فنی و حرفه ای در مقابله با تهدیدات و آسیب های احتمالی با هدف تصمیم گیری در کمیته پدافند غیرعامل این اداره کل، تشریح  نمود.