اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 12 خرداد 1398
کد 4000

در پی اعلام نتایج قطعی راه یافتگان به چهل و پنجمین دوره مسابقات بین المللی مهارت سازمان اعلام شد:

راه یابی مقتدرانه نخبه مهارتی استان آذربایجان شرقی در رشته جوشکاری به (کازان روسیه 2019)

در پی اعلام نتایج قطعی راه یافتگان به چهل و پنجمین مسابقات بین المللی مهارت از سوی دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان که در کازان روسیه برگزار خواهد شد؛ آقای علی فاتحی هفدران از استان آذربایجان شرقی در رشته جوشکاری با اختلاف امتیاز چشمگیر با سایر رقابت کنندگان به این دوره از مسابقات راه یافتند.
راه یابی مقتدرانه نخبه مهارتی استان آذربایجان شرقی در رشته جوشکاری به (کازان روسیه 2019)
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در پی اعلام نتایج قطعی راه یافتگان به چهل و پنجمین مسابقات بین المللی مهارت از سوی دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان که در کازان روسیه برگزار خواهد شد؛ آقای علی فاتحی هفدران از استان آذربایجان شرقی در رشته جوشکاری با اختلاف امتیاز چشمگیر با سایر رقابت کنندگان به این دوره از مسابقات راه یافتند.
علی فاتحی هفدران، دارنده مدال برنز هفدهمین دوره مسابقات کشوری بودند که شرایط سنی شرکت در مسابقات بین المللی که به صورت دو سالانه برگزار میشود را دارا بودند.
راه یافتگان ایرانی به این دوره از مسابقات که به صورت رسمی در یازده رشته مهارتی وعلی فاتحی در رشته جوشکاری از این استان حضور خواهند داشت.
چهل و پنجمین دوره مسابقات بین المللی مهارت (کازان 2019) از بیستم مرداد ماه تا اواخر شهریورماه سالجاری در کازان روسیه برگزار خواهد شد.
یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن پیامی موفقیت آقای علی فاتحی هفدران را در رشته جوشکاری تبریک گفت. متن پیام مدیرکل به این شرح است:
اینجانب، بر خود وظیفه می دانم راه یابی مقتدرانه و با امتیاز چشمگیر کارآموز رشته جوشکاری استان آذربایجان شرقی جناب آقای علی فاتحی هفدران را به مرحله اعزام به مسابقات جهانی را که حاصل زحمات ریاست محترم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و به معاونت محترم پژوهش سازمان، مدیرکل و کارکنان مرکز تربیت مربی و به همه همکاران خودم به ویژه مربیان مربوطه جناب آقایان مهندس صمد زمینی و وحيد نعمتي فر از مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ا ی شماره 2 تبریز و ریاست وقت مرکز تبریک گفته و قدردانی خود را اعلام نمایم.