اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1398
کد 4009

با حضور فرماندار اسکو افتتاح گردید

نمایشگاه ارائه توانمندی های بخش خصوصی توسط آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ا ی نوین اسکو

نمایشگاه توانمندی های آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد نوین اسکو با حضور فرماندار، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو و برخی از روسای ادارات این شهرستان افتتاح شد
نمایشگاه توانمندی های آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد نوین اسکو با حضور فرماندار، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسکو و برخی از روسای ادارات این شهرستان افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، بابک رضی منش در حاشیه آئین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی جوانان گفت: امروز مهارت آموزی در کانون توجه برنامه ریزان در کشورهای توسعه یافته است و البته این مهارت آموزی علاوه بر حوزه های فنی و حرفه ای، مهارت های اجتماعی را نیز در بر می گیرد.
وی با تقدیر از تلاش های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و برگزار کننده گان این نمایشگاه افزود: برگزاری نمایشگاه هایی با رویکرد مهارتی می تواند در ایجاد انگیزه در میان قشر جوان در راستای مهارت آموزی در حوزه های مختلف بسیار تاثیرگذار باشد.
فرماندار اسکو خاطر نشان کرد: البته این مهارت ها زمانی ارزشمند خواهند بود که زمینه های اشتغال و کارآفرینی جوانان را فراهم نمایند‌.
فرماندار شهرستان اسکو ضمن تاکید بر نقش تعاون در حوزه اشتغال و کارآفرینی اظهار داشت: دولت با تمام توان تلاش می کند تا از طریق ارائه تسهیلات، کارآفرینان را مورد حمایت خویش قرار دهد و البته تلاش خواهیم کرد با گسترش فرهنگ تعاون و تشویق کارآفرینان در این راستا، این تسهیلات را هدفمند سازیم و بر بازدهی آن بیافزاییم.
در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی های این آموزشگاه، فرماندار شهرستان اسکو از سرکار خانم فرهی، مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد نوین اسکو با اهدای لوحی تقدیر به عمل آورد.
شایان ذکر است؛ این نمایشگاه از مورخه 98/03/20 لغایت 98/03/27 در محل آموزشگاه فنی و حرفه ا ی آزاد نوین اسکو  در حال برگزاری است.