اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 23 خرداد 1398
کد 4015

بازدید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از نمایشگاه صنايع دستي مهارت آموزان شهرستان اسکو

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی، خانم دکتر صادق زاده و بخشدار مرکزی شهرستان اسکو، مهندس سلیمی از نمایشگاه صنايع دستي مهارت آموزان شهرستان اسکو بازديد کردند.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی، خانم دکتر صادق زاده و بخشدار مرکزی شهرستان اسکو، مهندس سلیمی از نمایشگاه صنايع دستي مهارت آموزان شهرستان اسکو بازديد کردند.  
بنا بر اين گزارش، خانم صادق زاده و مهندس سلیمی از نمایشگاهی که در محل آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای نوین اسکو به مناسبت شناساندن صنایع دستی محلی شهرستان اسکو برگزار گردیده بود ضمن بازديد از تمامی غرفه ها، خواستار حمایت همه جانبه از تولیداتی که کارآموزان دارند در جهت کسب درآمد و کمک به معيشت آنان شد.
مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري، با اشاره به شعار سال " رونق توليد " گفت : بايد بستري فراهم شود تا زنان سرپرست خانوار که در صنایع دستی فعالیت دارند بتوانند محصولات تولیدی خود را به سهولت در معرض عموم قرار داده و به فروش برسانند تا درآمدی برای خانواده تحت سرپرستی خود ایجاد نمایند که در این راستا استفاده و ايجاد بازارچه هاي صنایع دستی در شهرستان ها یکی از این راهکارها می تواند باشد.