اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 26 خرداد 1398
کد 4018

سامانه بازرسی آموزشگاه های آزاد رونمایی می شود

مدیرکل دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: به زودی از سامانه بازرسی آموزشگاه های آزاد رونمایی می شود.
مدیرکل دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: به زودی از سامانه بازرسی آموزشگاه های آزاد رونمایی می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی استان گلستان، مدیرکل دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در جلسه هم اندیشی  با کارکنان اداره آموزشگاه های آزاد استان گلستان با هدف بررسی آئین نامه و دستوالعمل های آموزشگاه های آزاد در روز سه شنبه 21 خرداد در محل سالن اجتماعات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان برگزار شد.گفت: سامانه بازرسی جدید که در حال طراحی است می تواند تحولی در خصوص بازرسی ها از آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کشور ایجاد کند که به زودی از این سامانه رونمایی خواهد شد.
در این جلسه مصباح،  مدیرکل دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، فتحی،  معاون دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، گلی پور،  معاون آموزش،پژوهش برنامه ریزی اداره کل، سمیعی،  مدیر حراست، نیرومند رئیس اداره آموزشگاه آزاد اداره کل و کارشناسان مربوطه حضور داشتند.
مصباح در این جلسه گفت: تمام تلاش همکاران در سازمان بر این است که فضای گفتمان را برای بیان راحت مسائل و دغدغه های موسسان آموزشگاه های آزاد سراسر کشور فراهم کنیم تا مشکلات این قشر فرهیخته  به حداقل برسد.
مدیرکل دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، افزود: در آینده ای نزدیک هر آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سراسر کشور دارای یک بارکد اختصاصی می شود که متقاضیان می توانند به راحتی با استفاده از تلفن همراه مشخصات آموزشگاه آزاد و موسس مربوطه را دریافت کنند.
در ابتدای جلسه گلی پور،  معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل استان گلستان، ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل دفتر آموزشگاه های آزاد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و  هیئت همراه در خصوص عملکرد این اداره کل در حوزه موسسات کارآموزی آزاد مطالبی را ارائه کرد.
رئیس اداره آموزشگاه آزاد اداره کل استان گلستان  در این جلسه ضمن ارائه عملکرد حوزه موسسات کارآموزی آزاد استان در بخش های مختلف و دستورالعمل اجرایی آموزشگاه های آزاد را نقطه عطفی در حوزه آموزشی مهارتی است.