اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 13 تير 1398
کد 4049

در حاشیه انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی عنوان شد:

فرماندار ویژه میانه: ثمربخشی آموزشهای مهارتی با رویکرد اشتغال در شهرستان میانه کاملا" مشهود است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به وجود جوانان نخبه، نوآور و فناور، در شهرستان میانه بر لزوم حمایت از این افراد، توسط نهادهای مختلف اجتماعی و دولتی تاکید نمود.
 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره  به وجود جوانان نخبه، نوآور و فناور، در شهرستان میانه بر لزوم حمایت از این افراد، توسط نهادهای مختلف اجتماعی و دولتی تاکید نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و به نقل از پایگاه خبری مهر صبا، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در حاشیه انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با پارک علم و فناوری تاکید کرد: فعالیت پارک علم و فن آوری نباید انحصارطلبانه باشد چرا که این امر با روح و اهداف اصلی ایجاد این پارک مغایرت داشته و سبب پس رفت آن می شود.
محمدرضا مشایخی در جلسه ای با حضور یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و محمدرضا مشایخی، رئیس پارک علم و فن آوری آذربایجان شرقی، توافق بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای و پارک علم و فن آوری را اتفاقی مبارک خواند و افزود: با این تفاهم نامه، رویکرد جدیدی در پیشبرد امور حاصل شده و با قوت تمام به پیش خواهیم رفت.
وی با بیان اینکه هدف اصلی از انجام امور در تمامی حوزه ها خدمت رسانی به مردم است، فعال نمودن مرکز رشد و ارتقای آن با توجه به ظرفیتها را سبب تسریع در روند رو به رشد شهرستان خواند.
مشایخی لازمه کار جهشی در شهرستان را ارتقای امور مرکز رشد  و پارک علم و فن آوری عنوان نموده گفت: در پی تکمیل زنجیره های کشاورزی، صنعتی و تولیدی و غیره در شهرستان هستیم و برخی را نیز تکمیل نموده ایم تا بتوانیم اهداف سند تدبیر و توسعه را محقق سازیم.
وی با تاکید بر اینکه حرکت ما در شهرستان با علم توام با عمل بر اساس هسته های کلیدی در سند تدبیر و توسعه خواهد بود افزود: باید در این زمینه از تمامی افراد متخصص، امکانات و ظرفیتهای شهرستان بهره لازم را ببریم.
در ادامه از محل ایجاد پارک علم و فن آوری که در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای میانه بازدید بعمل آمده و تفاهم نامه ای بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با پارک علم و فن آوری آذربایجان شرقی به امضاء رسید.
شایان ذکر است موافقت نامه آموزشی در راستای رسالت و فلسفه وجودی دو نهاد و کمک به امر اشتغال، حمایت از فناوران و نوآوران، بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و پارک علم و فناوری استان و در راستای حمایت پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از مرکز رشد مرکز آموزش فنی و حرفه ای میانه منعقد گردید.