اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 7 مرداد 1398
کد 4078

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی خبر داد:

حضور اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، در اولین نمایشگاه فرش دستباف تبریز

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، با حضور در اولین نمایشگاه فرش دستباف تبریز، دپارتمان آموزش فنی و حرفه ای را در این نمایشگاه دایر خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از حضور این اداره کل در اولین نمایشگاه فرش دستباف تبریز خبر داد و افزود: این اداره کل با ایجاد دپارتمان آموزشی در این نمایشگاه در خدمت همشهریان عزیز خواهد بود.
وی هدف از این نمایشگاه را شناساندن ظرفیت ها و توانایی های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در بخش آموزش های صنعت فرش عنوان کرد.
نماینده، برگزاری آموزش های کپسولی را از ویژگی های این غرفه و همچنین برگزاری مسابقه تندبافی برای علاقمندان این صنعت فاخر استان را از دیگر برنامه های این اداره کل عنوان کرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی گفت: همشهریان و علاقمندان به صنعت فرش می توانند ضمن بازدید از نمایشگاه و غرفه این اداره کل، از آموزش های گذر مهارتی کوتاه مدت و کپسولی با عناوین: " چگونه یک فرش خوب بخریم؟" ، " آنچه یک بافنده فرش باید بداند"، " آموزش بافت فرش برای مبتدیان"، " نگهداری فرش"، که توسط مربیان و کارشناسان این حوزه برگزار خواهد شد، بهره مند گردند.
این نمایشگاه از ۹ لغایت ۱۳ مرداد ماه ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.