اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 15 مرداد 1398
کد 4106

در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه فرش دستباف تبریز صورت گرفت:

اعطای لوح تقدیر استاندار به مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی

در مراسم اختتامیه نمایشگاه بین المللی فرش تبریز، لوح تقدیری از طرف استاندار آذربایجان شرقی به جهت تلاش، حضور و مساعدت در اجرای نمایشگاه و برپایی غرفه دپارتمان صنعت فرش، به مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اعطا شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، نخستین نمایشگاه فرش دستباف ایران-تبریز دوشنبه شب با معرفی و تجلیل از غرفه‌داران، طراحان و تولیدکنندگان برتر صنعت فرش به کار خود پایان داد.
در این مراسم، علی جهانگیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تقدیر از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به جهت برپایی غرفه دپارتمان صنعت فرش، این غرفه را یکی از حرکات خوب در این نمایشگاه در زمینه آموزش های مرتبط با حوزه های مختلف هنر- صنعت فرش به همشهریان عنوان کرد .
غرفه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، مدت برگزاری خود با استقبال گسترده مردم و مسئولان مواجه شد و برخی از مقامات کشوری همچون وزیر صنعت، معدن و تجارت، نائب رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از آن بازدید کردند.
در این مراسم همچنین از نفرات اول مسابقه تند بافی که در غرفه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برگزار شده بود، با اهدای جوایز و اعطای لوحی تجلیل به عمل آمد.
در پایان این مراسم، لوح تقدیر استاندار آذربایجان شرقی، به جهت تلاش، حضور و مساعدت در اجرای نمایشگاه و برپایی غرفه دپارتمان آموزش صنعت فرش که به همت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شده بود، به یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اعطاء شد.

متن لوح تقدیر بدین شرح است: