اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 5 شهريور 1398
کد 4123

بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از روند برگزاری چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت - کازان ۲۰۱۹

سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور در کشور روسیه، از روند برگزاری چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت - کازان ۲۰۱۹ بازدید کرد.
سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور در کشور روسیه، از روند برگزاری چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت - کازان ۲۰۱۹ بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در دومین روز از برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات جهانی مهارت در کازان روسیه، سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان ناظر رسمی مسابقات از محل برگزاری مسابقات و شرایط آن بازدید کرد.
بنا بر این گزارش، در این بازدید که با همراهی مدیر و تیم خبری شبکه آموزش انجام شد، نحوه و فرآیند برگزاری چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت توسط مسئولین برگزارکننده تشریح و وضعیت تیم اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی بررسی شد.
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور حضور نمایندگان کشورمان را در این رقابت ها مطلوب ارزیابی و به ضرورت برنامه ریزی دقیق و زودهنگام برای حضور موثر در چهل و ششمین مسابقات جهانی مهارت در کشور چین تاکید کرد.
سلیمان پاک سرشت بر ضرورت کیفی سازی آموزش های فنی و حرفه ای با استفاده از الگوی مسابقات جهانی تاکید کرد.
وی  خواستار شد تا طرحی برای جلب مشارکت دستگاه های ذی ربط آموزشی و بنگاه های اقتصادی کشور در مدیریت و برنامه ریزی اجرای مسابقات ملی و مسابقات جهانی مهارت تهیه و برای تصویب در شورای عالی آموزش و تربیت فنی و حرفه ای و مهارتی به دبیرخانه شورا ارائه شود.
این گزارش می افزاید: در این دوره از مسابقات که با حضور 63 کشور و 56 رشته در شهر کازان روسیه در حال برگزاری است، تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران در 12 رشته به رقابت می پردازد.