اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 7 شهريور 1398
کد 4130

در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری آموزشی فی مابین صورت گرفت:

افتتاح کارگاه آموزشی طرح مشترک جاروی مرکزی کسری

کارگاه آموزشی طرح مشترک جاروی مرکزی کسری با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در محل کارگاه مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز، افتتاح شد.
کارگاه آموزشی طرح مشترک جاروی مرکزی کسری با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در محل کارگاه مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز، افتتاح شد.
 

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، کارگاه آموزشی طرح مشترک جاروی مرکزی کسری با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و طی انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی در ششم شهریور ماه سال جاری با حضور یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، مدیر شرکت جاروی مرکزی کسری به نمایندگی آقای جاوید زر افشان، علیرضا رجبی، معاون فرماندار، اکبری، دبیر انجمن انبوه سازان تبریز و ستارزاده، مسئول خوابگاه علوم پزشکی تبریز، افتتاح شد.
 

 
یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی نیز، آموزش حرفه های مرتبط با لوازم خانگی به علاقمندان جویای کار از جمله؛ ایجاد اشتغال پایدار و پاسخگویی به نیاز بازار کار در حرفه های مرتبط با نصب و تعمیر جاروهای برقی صنعتی و مرکزی ، همکاری متقابل با بخش خصوصی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و چابک سازی دولت، توانمندسازی جوانان و دانش آموختگان دانشگاه ها، مهارت جویان، شاغلین صنایع و صنوف به تکنولوژی روز در حرفه های فوق الذکر را از جمله اهداف تفاهم نامه عنوان کرد.
 
جاوید زرافشان، مدیر شرکت جاروی مرکزی کسری نیز گفت: با توجه به نامگذاری سال 98 توسط مقام معظم رهبری به سال رونق تولید بر آن شدیم تا محصول تولید داخل را در راستای ایجاد اشتغال در زمینه نصب و راه اندازی و ارائه خدمات آموزشی برای جوانان و با رویکرد آشنایی شهروندان با تکنولوژی های روز دنیا ارائه نماییم.
وی افزود: به این منظور بر اساس تفاهم نامه منعقده با آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، یک دوره آموزشی با تعداد 15 نفر کارآموز در حال برگزاری است.

 

 
شایان ذکر است؛ کارگاه آموزشی فوق، توسط شرکت جارو مرکزی کسری تجهیز و راه اندازی  و محتوای آموزشی آن ارائه می شود و در پایان این دوره، گواهینامه شرکت در دوره به فراگیران ارائه خواهد شد.
 از جمله مزایای جاروبرقی مرکزی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
  • با جارو برقی مرکزی صدای جارو برقی های خانگی از بین می رود
  • گرد و غبار ناشی از جارو برقی های خانگی که منشاء بیماری ها هستند، حذف می شوند.
  • امکان نظافت کل ساختمان بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • انکان استفاده  همزمان چند کاربر در سیستم های تجمیعی
  • تجهیز ساختمان به سیستم مدرن
  •  افزایش ارزش افزوده برای ساختمان