اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 13 مهر 1398
کد 4181

انتصاب مدیرکل جدید دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان

طی حکمی از سوی علی اوسط هاشمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رضا نصری به سمت مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان منصوب شد.

طی حکمی از سوی علی اوسط هاشمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رضا نصری به سمت مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و‌حرفه ای کشور، طی حکمی از سوی علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رضا نصری به سمت مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل 

این سازمان منصوب شد.

در این حکم‌آمده است:

نظر به توانمندی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر کل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب می شوید.

با عنایت به گستردگی و اهمیت فعالیت های سازمان در حوزه مهارت آموزی و برنامه و اولویت های دولت محترم دوازدهم در حوزه اشتغال و کارآفرینی و نقش موثر و جایگاه خطیر آن دفتر، انتظار می رود با حسن تدبیر و برقراری ارتباط منسجم با معاونین، مدیران و کارشناسان محترم اهتمام جدی خود را جهت انجام بهینه امور، ارتقای سطح کیفی فعالیت ها و برنامه های حوزه کاری برابر شرح وظایف پست سازمانی، افزایش بهره وری مجموعه، ارائه گزارش های به هنگام، پیگیری برنامه ها، تنظیم برنامه فعالیت های مرتبط با سازمان و برقراری ارتباط موثر و پویا با مراجعین محترم بکار گرفته و با پیشنهادهای سازنده، سازمان را در رسیدن به اهداف خود یاری نمایید. رجا واثق دارم که در اجرای وظایف محوله از همکاری معاونین، مشاورین، مدیران کل ستادی و استانی و سایر همکاران محترم برخوردار خواهید بود.

امید است در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مسیر تحقق اهداف عالیه سازمان با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حسن انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

علی اوسط هاشمی

 

 

این گزارش می افزاید، رضا نصری دارای مدرک تحصیلی دکتری کشاورزی، عضو خانواده معزز شهدا، ۲۲ سال سابقه خدمت، از کارکنان رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مدیرکل سابق آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام و دارای ۸ مقاله isi و ۶ مقاله علمی پژوهشی و ۱۲ مقاله علمی و ترویجی در حوزه های مختلف مهارتی می باشد.