اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 16 مهر 1398
کد 4189

هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بستان آباد :

افتتاح دوره های آموزشی مهارت ویژه دانش آموزان کاردانش

دوره های آموزشی مهارت ویژه دانش آموزان کاردانش هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بستان آباد افتتاح شد.
دوره های آموزشی مهارت ویژه دانش آموزان کاردانش هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بستان آباد افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، ایوب زمانی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بستان آباد ضمن اعلام این خبر افزود: بنا به درخواست آموزش و پروش بستان آباد و تیکمه داش و طی هماهنگی های بعمل آمده ضمن عقد قرارداد آموزشی از دانش آموزان کاردانش پذیرش و دوره های مهارتی از اول مهر ماه شروع شده است.
 ایوب زمانی در ادامه خاطر نشان کرد: بر این اساس تعداد 130 نفر از دانش آموزان کاردانش در رشته های برقکار صنعتی درجه 2، تعمیرکار ماشینهای الکتریکی درجه 2، کارورPLC درجه 2، تعمیرکار اتومبیلهای سواری درجه 2، تعمیرکار برق خودرو، و تون آپ (تنظیم موتور) در پایه های دهم، یازدهم و دوازهم در دو شیفت صبح و عصر پذیرش شدند که در طول سال تحصیلی 99-98 دوره­های مهارتی مربوطه را فرا خواهند گرفت.
 وی اظهار داشت: این دانش آموزان از هنرستان های امیرکبیر، شبانه روزی خوارزمی و ولایت تیکمه داش که اکثراً از روستاهای شهرستان ثبت نام شده اند، دوره های مهارتی خود را در این مرکز آغاز کردند.