اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 20 مهر 1398
کد 4193

بازدید مربیان حوزه های فنی- تخصصی اتومکانیک، برق و مکانیک از کارخانه ایران خودرو تبریز

مربیان حوزه های فنی- تخصصی اتومکانیک، برق و مکانیک از کارخانه ایران خودرو تبریز بازدید کردند.
مربیان حوزه های فنی- تخصصی اتومکانیک، برق و مکانیک از کارخانه ایران خودرو تبریز بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، پیرو نشست هم اندیشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با شورای تخصصی حوزه های اتومکانیک، برق و مکانیک، در اجرای طرح مهارت آموزی دوگانه شغلی مربیان این حوزه از شرکت ایران خودرو تبریز بازدید نمودند.
نشست هم اندیشی با حضور مربیان و استادکاران (سرپرستان خطوط مونتاژ ) شرکت ایران خودرو تبریز انجام پذیرفت.
در ابتدای این نشست، زارع، مدیر اداری و منابع انسانی شرکت ایران خودرو تبریز، ضمن خیر مقدم حضور مربیان، از مساعدت ها و ارتباط صمیمی یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تقدیر و از تلاشهای وی در حوزه ارتباط با صنعت تشکر نمود و آمادگی شرکت ایران خودرو تبریز را در اجرای تمامی طرح های مهارت آموزی سازمان به ویژه، طرح مهارت آموزی دوگانه شغلی اعلام نمود.
عمار صاحبی، کارشناس امور صنایع اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، ضمن تقدیر از همکاری های مدیر عامل محترم و مدیر محترم ادارای و منابع انسانی شرکت ایران خودرو تبریز در ایجاد ارتباط فی ما بین ، به تشریح طرح های مهارت آموزی سازمان پرداخت.
وی در ادامه به مزایای اجرای طرح مهارت آموزی دوگانه از جمله تبادل دانش و تجربیات عملی و فنی بین مربیان ( مدرسان محیط آموزش) و استاد کاران ( مربیان تجربی محیط کار، حرکت در مسیر ارتقاء هماهنگی و هم افزایی ظرفیت های آموزشی و محیط کار، کاهش هزينه­هاي تولید، خدمات و ریسک مخاطرات شغلی از طریق جذب و بکارگيري نيروهاي مهارت آموخته و کمک به بنگاههای اقتصادی فعال به منظور تربیت، شناسايي و جذب نيروي کار ماهر مستعد و توانمند و .... اشاره کرد.
در ادامه این جلسه مربیان و استادکاران شرکت به ارائه نکته نظرات خود در اجرای طرح مهارت آموزی دوگانه شغلی پرداخت و مزایای این طرح مورد بررسی قرار گرفت.
در حاشیه این نشست، مربیان به همراه استادکاران (سرپرستان خطوط مونتاژ) جهت احصاء نیازهای آموزشی  از خط تولید و مونتاژ شرکت بازدید کردند.