اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 20 مهر 1398
کد 4195

در نشست مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی مطرح شد:

آموزش های مهارتی و هدفمند یکی از راه‌های ایجاد اشتغال است.

مدیرکل بنیاد شهیدو امورایثارگران آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بر اجرای تفاهم‌نامه فی مابین تأکید کرد و گفت: آموزش های مهارتی و هدفمند یکی از راه‌های ایجاد اشتغال است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، عباس پورحسن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در دیدار با یعقوب نماینده مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: مهارت‌آموزی و فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای، یکی از راه‌های ایجاد اشتغال برای خانواده‌ها است.

عباس پورحسن مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران استان با اشاره به وجود متقاضیان کار از جامعه ایثارگری استفاده از خدمات مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مستقر در سطح استان را از اولویت‌های کاری بیان کرد و بر ایجاد بستر مناسب برای آموزش ایثارگران تأکید کرد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه کشوری بنیاد شهیدوامورایثارگران با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بر اجرایی شدن این تفاهم‌نامه تأکید و ابراز امیدواری کرد : با اجرایی شدن این آموزش‌ها، در ایجاد اشتغال برای متقاضیان کار از خانواده های محترم شهدا و ایثارگران شاهد ایجاد اشتغال پایدار در جامعه باشیم.

یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی نیز در این دیدارگفت: خانواده معظم شهیدان و ایثارگران مظهر از خودگذشتگی و فداکاری هستند و ارائه خدمات به این عزیان برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تفاهم نامه فی مابین، ضمن تاکید بر تعامل و همکاری های دوجانبه افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آماده ارائه آموزش های مهارتی به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران است و برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در بخش دولتی و همچنین آموزشگاههای آزاد بخش خصوصی فنی و حرفه ای انجام خواهد پذیرفت.