اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 22 مهر 1398
کد 4199

جلسه توجیهی مهارت آموزان جدید الورود در مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب برگزار شد

جلسه توجیهی مهارت آموزان جدید الورود شهرستان سراب با حضور نعمت علیزاده، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان و کارکنان و مربیان این مرکز برگزار گردید.
جلسه توجیهی مهارت آموزان جدید الورود  شهرستان سراب با حضور نعمت علیزاده، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان و کارکنان و مربیان این مرکز برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، نعمت عليزاده، رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي سراب با اعلام این خبر افزود: جلسه توجیهی مهارت آموزان جدید الورود  شهرستان سراب با حضور کارکنان و مربیان این مرکز برگزار گردید.
علیزاده در ادامه بر لزوم یادگیری آموزش های فنی و حرفه ای، تاکید و تحقیق و فراگیری دانش را عبادت الهی دانست و افزود: اگر مهارت آموزان از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را بنمایند، می توانند در آینده با اتکاء بر مهارت و دانش خود را در جانعه و بسیاری از مشکلات خود غلبه کنند.
وی با اشاره به شعار سال به نام رونق تولید، تحقق این شعار را در سایه افزایش آگاهی و سطح مطالعه و همچنین افزایش و دانش های مهارتی در جامعه عنوان نمود.
شایان ذکر است هم زمان با آغاز سال تحصیلی 99-98 تعداد 36 نفر  از دانش آموزان رشته کار ودانش از هنرستان های آموزش و پرورش سراب و تعداد 22 نفر دانشجو از دانشکده فنی و حرفه ای سراب در قالب عقد قرارداد خدمات آموزشی در کارگاههای اتومکانیک، تاسیسات و جوشکاری این مرکز مشغول مهارت آموزی می باشند.