اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 18 آبان 1398
کد 4226

کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در کنار هموطنان زلزله زده خواهند بود.

دستور ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پیام رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبنی بر امداد رسانی فوری به هموطنان زلزله زده استان آذربایجان شرقی.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در پی حادثه ناگوار زلزله در استان آذربایجان شرقی یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی ضمن ابراز همدردی صمیمانه با هموطنان وآسیب دیدگان این حادثه تلخ و مصیبت‌بارگفت: کارکنان خدوم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در این حادثه ناگوار و تلخ، قطعا در کنار هموطنان زلزله زده خواهند بود.
یعقوب نماینده، طی تماس تلفنی با روسای مراکز میانه و سراب با اطمینان از سلامتی همکاران این مراکز، دستورات لازم مبنی بر کمک رسانی هر چه سریعتر سایر مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان را صادر کرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، با اشاره به دستور ویژه وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین پیام رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبنی بر امدادرسانی فوری به هموطنان زلزله زده، از تجهیز و آماده سازی نیروهای فنی برای اعزام و کمک به هموطنان زلزله زده و جمع آوری کمک های نقدی توسط همکاران این اداره کل خبر داد.
روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، این ضایعه تأسف بار را به ملت بزرگ ایران تسلیت عرض نموده و ضمن اظهار همدردی با مصیبت زدگان و داغدیدگان، از پیشگاه حضرت حق، برای تمامی جان باختگان این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت الهی و برای جمیع بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت می کند.