اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 4 آذر 1398
کد 4254

در بازدید قائم مقام و کارشناسان ارشد شرکت ایران خودرو تبریز از کارگاههای آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای یک تبریز عنوان شد:

گردش چرخ های صنعت استان با تربیت نیروی کار ماهر امکان پذیر است

قائم مقام و کارشناسان ارشد شرکت ایران خودرو تبریز از کارگاههای آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز بازدید کردند.
قائم مقام و کارشناسان ارشد شرکت ایران خودرو تبریز از کارگاههای آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، یونس ممی زاده، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک تبریز با اعلام این خبر افزود: قبادی، قائم مقام و کارشناسان ارشد شرکت ایران خودرو تبریز ضمن حضور در اداره کل و دیدار و گفتگو با یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از کارگاههای آموزشی اتومکانیک، برق خودرو( ایران خودرو و سایپا ) و cnc این مرکز بازدید کردند.
قبادی، در این بازدید، ضمن تشکر از مربیان مجرب و تایید توانمندی های آنان، تجهیزات و امکانات آموزشی مرکز را خوب ارزیابی نمود .
قبادی ادامه داد: جوانان می توانند ضمن فراگیری آموزش های فنّی مورد نیاز بازار کار در توسعه و رونق بخشی به چرخه تولید در صنعت استان نقش ایفا نمایند.

 

 
وی خاطر نشان ساخت: در حال حاضر صنعت استان نیازمند افراد دارای مهارت است و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، نقش کلیدی در تربیت نیروی کار ماهر دارد.
 

 
رضا اختیار وکالتی، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در این بازدید، با اشاره به رسالت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، آمادگی این اداره کل ار در راستای همکاری های آموزشی با رویکرد ارتقای سطوح دانش، نگرش و مهارت کارآموزان شرکت ایران خودرو تبریز را اعلام نمود.