اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 14 بهمن 1398
کد 4347

سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور اعلام کرد:

15 بهمن ماه ثبت نام متقاضیان آزمون های داوطلبین آزاد آغاز می شود

مدیرکل دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از ثبت نام متقاضیان آزمون های داوطلبین آزاد ( ادواری ) از 15 لغایت22 بهمن سال جاری خبر داد.
مدیرکل دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از ثبت نام متقاضیان آزمون های داوطلبین آزاد ( ادواری ) از 15  لغایت22 بهمن سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، حسن کشاورز، مدیر کل دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای سازمان، با اعلام این خبر افزود:  ثبت نام آزمون متقاضیان آزمون های داوطلبین آزاد ( ادواری ) از تاریخ 15 بهمن آغاز و تا 22 بهمن سال جاری ادامه دارد و متفاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی آزمون های داوطلبان آزاد( ادواری )به آدرس :http://advari.irantvto.ir  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
کشاورز تصریح کرد: داوطلبین پس از مطالعه مفاد دفترچه راهنما در سایت مذکور می توانند نسبت به انتخاب استاندارد آموزشی و محل آزمون اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه پس از ثبت نام، تغییر مشخصات شناسنامه ای، حرفه و محل آزمون امکان پذیر نمی باشد، گفت: آزمون مذکور در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود که تاریخ و محل دقیق آن در زمان دریافت کارت ورود به جلسه به متقاضیان از طریق سایت فوق اعلام خواهد شد.