اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1398
کد 4350

به میزبانی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بناب برگزار شد:

نشست منطقه ای روسای مراکز بناب، مراغه، ملکان و عجب شیر

با حضور معاون، آموزش پژوهش و برنامه ریزی، روسای ادارات آموزش فنی و حرفه ای استان و روسای مراکز مراغه، بناب، ملکان و عجب شیر، نشست منطقه ای روسای مراکز منطقه 4 استان، در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بناب برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، بهروز آشام، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بناب در خصوص برگزاری این جلسه گفت : در این نشست که با حضور، دکتر وکالتی، معاون، آموزش پژوهش و برنامه ریزی، علیاری، رییس اداره آموزش و پژوهش، مسگر، رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت و روسای مراکز مراغه، بناب، ملکان و عجب شیر برگزار شد، در خصوص رفع مشکلات مراکز، نیازسنجی آموزشی و همکاری در خصوص آموزش های مهارتی و اخذ آزمون های کارآموزان بحث و تبادل نظر شد.
دکتر وکالتی،معاون، آموزش پژوهش و برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، در خصوص اجرای تعهدات و کیفیت بخشی آموزش های مهارتی ارائه شده توسط مراکز آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد.
وی با اشاره به وجود امکانات و تجهیزات موجود در مراکز آموزش فنی و حرفه ای، استفاده بهینه و حداکثری از این تجهیزات و هم افزایی بین مراکز را در این خصوص خواستار شد.
علیاری، رییس اداره آموزش و پژوهش نیز ضمن قدردانی از تلاشهای همکاران در مراکز منطقه 4 استان، با اشاره به دستورالعمل های ارسالی از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، اهتمام مراکز را در خصوص عملکرد آموزشی در بخش صنعت و صنوف را دراستان خواستار شد.
در این نشست، مسگر، رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت، با اشاره به اهمیت و ارزش گواهینامه های مهارت در بحث اشتغال، بر دقت و امنیت در خصوص اخذ آزمونهای مهارتی از کارآموزان تاکید کرد.
روسای مراکز آموزش فنی و حرفه های شهرستان های مراغه، بناب، ملکان و عجب شیر نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد آموزشی مراکز به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات خود در خصوص موارد مورد بحث پرداختند.