اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 26 بهمن 1398
کد 4361

اولین دوره مسابقات مهارت رباتیک تبریز با معرفی برندگان در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز به کار خود پایان داد.

اولین دوره مسابقات مهارت رباتیک تبریز با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برندگان در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز به کار خود پایان داد.
 
اولین دوره مسابقات مهارت رباتیک تبریز با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برندگان در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، اولین دوره مسابقات مهارت رباتیک تبریز روز پنجشنبه 24 بهمن ماه 1398 با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برندگان با حضور یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، واعظی، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، عظیمی راد، دبیر علمی مسابقات و جمعی از مسئولین و خانواده های شرکت کنندگان در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز به کار خود پایان داد.

 

 
 این رقابتها به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و با حمایت مالی پارک علم و فناوری استان در دو بخش دانش ‌آموزی و آزاد به مدت دو روز برگزار شد.
در این مراسم عظیمی راد، دبیر علمی مسابقات، گزارشی از روند برگزاری مسابقات ارائه نمود و عنوان کرد: مسابقات در سه بخش با عناوین لیگ ربات های فوتبالیست با حضور 26 تیم، لیگ ربات های نمایشی با حضور 14 تیم  و لیگ ربات های کشاورز با حضور 4 تیم، در دو دسته دانش آموزی و آزاد از 23 الی 25 بهمن بر گزار شد و از نظر کمی و کیفی از سطح بالایی برخوردار بود.

 

 
واعظی، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم از برنامه ریزی به عمل آمده توسط پارک برای برگزاری مسابقات بین المللی رباتیک در تبریز در سال آینده با حضور سه کشور ایران، ترکیه و آذربایجان خبر داد.
واعظی در ادامه اظهار داشت: رایزنی های لازم و مقدمات برگزاری این مسابقات فی مابین سه کشور با محوریت پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در حال انجام است و سال آینده اولین دوره این مسابقات در تبریز برگزار می شود و دوره های بعدی در ترکیه و آذربایجان اجرا خواهد شد.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی افزود: این مسابقات در دور اول در  دو بخش ربات های جارو کننده و ربات های حمل کننده مایعات برگزار خواهد شد و فراخوان ثبت نام آن پس از انجام هماهنگی های لازم بین سه کشور یاد شده اعلام خواهد شد.

 رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی شرکت کنند گان در این رقابت ها را برای عضویت افتخاری در پارک علم و فناوری در قالب طرح مهر فناوری دعوت نمود و از آمادگی پارک برای حمایت از تیم های حاضر در این مسابقات خبر داد.
 

 






 مراسم اختتامیه این مسابقات با معرفی تیم های برگزیده و اهدا جوایز به کار خود پایان داد.
 
نفرات برتر لیگ رباتهای فوتبالیست رده سنی 5 تا 7 سال:
رتبه اول: صدرا میلانی، آرتین حافظ قران
رتبه دوم: پرهام میرزاخانی، امیر علی آقایی
رتبه سوم: امیر محمد رسول اهری، آروین مکرم
نفرات برتر در لیگ رباتهای فوتبالیست  رده سنی 8 تا 12 سال:
رتبه اول: محمد حسن لطفی، محمد حسین حمزه زاده
رتبه دوم: طاها علیزاده، آیهان تایش
رتبه سوم: مبین فتحعلی پور، محمد حسام مکاریان
نفرات برتر در لیگ رباتهای نمایشی  senior
 رتبه اول: امیر حسین قاسمی، امیر حسین بهروزی، میلاد رستار
رتبه دوم: علیرضا یکانی، حمید رضا یکانی
رتبه سوم: امیر رضا کارگر
رتبه سوم: نفرات برتر در لیگ رباتهای نمایشی junior
رتبه اول: یاشار اشرفی
رتبه دوم: علی جعفری
رتبه سوم: علی حسن پور و  آروین مسعودی، محمد وحیدی، فراز شمس عبدالله پور
نفرات برتر در لیگ رباتهای کشاورز:
رتبه اول: پارسا سهرابی، برهان عیوض زاده، امیر محمد رسول اهری
رتبه دوم: یاشار اشرفی، علی جعفری، آیهان صادق زاده
رتبه سوم: احسان عبادی، آیهان اسحقی، طاها علیزاده