اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 20 ارديبهشت 1399
کد 4410

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر خبر داد:

مشارکت همه جانبه کارکنان مرکز در راستای کمک به بهبود بیماران کرونایی و پیشگیری از ابتلا به کووید 19 در این شهرستان

فریدون مهدی پور، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر با اعلام این خبر افزود: این مرکز به همت تلاشهای مربیان و کارکنان در راستای کمک به بهبود وضعیت بیماران درگیر با ویروس کرونا فعالیتهای ارزشمندی را به ثمر رسانده اند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، فریدون مهدی پور، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر با اعلام این خبر افزود: این مرکز به همت تلاشهای مربیان و کارکنان  در راستای کمک به بهبود وضعیت بیماران درگیر با ویروس کرونا فعالیتهای ارزشمندی را به ثمر رسانده اند.
 وی در ادامه اظهار داشت: مربیان پرتلاش مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبردر اقدامی خداپسندانه تعداد 8 هزار عدد ماسک و 100 عدد گان (لباس ایزوله بیمارستانی) در محل کارگاه خیاطی مرکز تولید و پس از استزلیزه  نمودن دراختیار شبکه بهداشت و درمان جهت توزیع بین کادر درمانی و نیروهای خدماتی، شهرداری، مددجویان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، و افراد سالمند نمودند.
مهدی پور در ادامه گفت: با توجه به نیاز بیماران مبتلا به ویروس کووید 19 به دستگاههای تنفسی، این مرکز از اهدای تعداد 6 عدد کپسول اکسیژن جهت یاری رساندن به تیم پزشکی به شبکه بهداشت و دو مرحله عملیات سمپاشی کارگاههای آموزشی و محوطه مرکز با همکاری شهرداری شهرستان خبر داد.
وی همچنین خاطر نشان ساخت: در راستای  تصمیمات کمیته شهرستانی ستاد کرونا با همکاری فرمانداری و نظارت شبکه بهداشت و درمان کلیبر، تعداد 40 تخت در طبقه اول پانسیون شبانه روزی مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان، آماده و به عنوان مرکزدرمانی پشتیبان راه اندازی شده است تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.
رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای کلیبرضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در بخش خصوصی ( آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد تباشیر) خداآفرین گفت:  تعداد 6 هزار ماسک توسط این آموزشگاه تولید و توسط ناحیه بسیج در مناطق روستایی و عشایر نوار مرزی توزیع شده است.
فریدون مهدی پور در پایان با اشاره به دوران قرنطینه و دورکاری کارکنان این شهرستان از طراحی و تدوین 700 عنوان سوال کتبی در حوزه های مختلف مهارتی و 11 عنوان پروژه عملی و ارائه به بانک سوال استان خبر داد.