اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 27 ارديبهشت 1399
کد 4416

پیام تبریک علی اوسط هاشمی، معاون وزیر و رئیس سازمان به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی

تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی
با سلام  و تحیت
در سال «جهش تولید»، سازمان آموزش فنی و حرفه­ ای کشور، «جهش مهارت» را رسالت محوری خود در تحقق تربیت نیروی انسانی توانمند و محور توسعه قرار داده است.
       امروز، مهارت در گفتمان مسئولان ارشد، سیاسگذاران و برنامه ریزان کشور به عنوان موضوعی حائز اهمیت، جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.  تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر اهتمام ویژه به آموزش های فنی و مهارتی، تأکید رئیس محترم جمهوری بر ارتقای استانداردها و گواهی نامه های مهارتی، نگاه ویژه وزیرمحترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر روشن نگه داشتن چراغ «نهضت مهارت افزایی» در مسیر اشتغالزایی و توسعه کشور، همه و همه، اقبال خوب شرکای اجتماعی به موضوع مهارت به عنوان ضرورت امروز کشور را به دنبال داشته است.
      در این راستا، همکاران ارجمندم در خانواده «روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور» به عنوان پرچم داران نهضت مهارت افزایی ، در همراه­ سازی گروه­های مرجع و جریان ساز به ویژه رسانه های ارتباط جمعی در تبدیل مهارت به گفتمان عمومی در کشور،  سهمی در خور توجه به وسعت ایران بزرگ را برعهده داشته و می توانید دستاوردهای ارزشمندی را در عرصه مهارت آموزی رقم بزنید.
       فرا رسيدن « 27 ارديبهشت ماه ، روز ارتباطات و روابط عمومي » فرصتي گرانقدر براي ارج نهادن به تلاش های ارزشمند جهادگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی می باشد. ضمن تبریک به تمامی تلاشگران روابط عمومی کشور و به ویژه همکاران فرهیخته و توانمند در روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای، برایتان آرزوی سلامتی ، صلابت و تعالی  روز افزون دارم.
 
علی اوسط هاشمی
و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی