اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 6 خرداد 1399
کد 4422

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان خبر داد:

آغاز آزمونهای آنلاین و عملی جاماندگان سال 1398 از خردادماه سال جاری

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان از برگزاری آزمونهای آنلاین و عملی جاماندگان سال 1398 از خردادماه سال جاری در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی خبر داد
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان از برگزاری آزمونهای آنلاین و عملی جاماندگان سال 1398 از خردادماه سال جاری در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علی مسگر عصر، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با ستاد سازمان و ستاد مبارزه با کرونای استان، آزمونهای آنلاین و عملی بازماندگان سال 1398 از خرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد.
وی در ادامه افزود: با توجه به شروع آزمون های آنلاین و عملی استان برای جا ماندگان آزمونهای سال 98 از تاریخ 10/03/99 ضروری است کارآموزان و آموزشگاههای آزاد استان جهت چاپ کارت ورود به جلسه آزمونهای آنلاین به سایت azmoon.portaltvto.com مراجعه و از زمان آزمون خود اطلاع پیدا کنند. مسگر خاطرنشان کرد: جهت آزمونهای عملی و آنلاین افراد بجا مانده از سال 98 لازم است کارآموزان طبق دستورالعمل فاصله گذاری شخصا با خود ماسک و دستکش مناسب ( صنعتی یا نایلونی نو و مناسب آزمون ) با خود همراه داشته باشند. بدیهی در صورت عدم رعایت بهداشت از آزمون فرد جلوگیری به عمل خواهد آمد.