اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 19 خرداد 1399
کد 4437

در حضور فرماندار شهرستان شبستر صورت گرفت:

معارفه سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر

مراسم تودیع و معارفه محمدرضا کیان و سرکار خانم آمنه ملکی نژاد، با حضور مدیرکل، رئیس اداره عمومی و حسن مستفید، فرماندار شهرستان شبستر برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه محمدرضا کیان و سرکار خانم آمنه ملکی نژاد، با حضورمدیرکل، رئیس اداره عمومی و حسن مستفید، فرماندار شهرستان شبستر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مراسم تودیع و معارفه محمدرضا کیان و سرکار خانم آمنه ملکی نژاد، با حضور رضا اختیار وکالتی مدیرکل، علی زارعی رئیس اداره عمومی ودر محل دفتر فرمانداری شهرستان شبستر برگزار و از خدمات جناب آقای محمدرضا کیان، رئیس سابق مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر در طول مدت تصدّی مسئولیت تقدیر بعمل آمد.

در ابلاغ مدیرکل آمده است:

 
سرکارخانم آمنه ملکی نژاد
با سلام
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای، به  موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت سرپرست مرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان شبسترمنصوب می شوید.
بنابراین انتظار دارد با همراهی و همدلی مسئولین شهرستان شبستر و بهره مندی از توانمندیهای نیروی انسانی آن مرکز و همچنین ارتباط موثر و سازنده با معاونین و مشاورین مدیرکل،  روسای ادارات و مراکز آموزشی، مسئولین دولتی، بخش های عمومی و خصوصی در راستای دستیابی به رسالت، ماموریتها و اهداف سازمان و در راستای استراتژی محوری سازمان مبنی بر برنامه ریزی تعاملی و حکمرانی محلی آموزشهای فنی و حرفه ای اقدام  نمایید.