اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 4 مرداد 1399
کد 4494

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز به مناسبت گرامیداشت هفته مهارت

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز ضمن پیامی هفته مهارت و کارآفرینی را به خانواده پر تلاش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز ضمن پیامی هفته مهارت و کارآفرینی را به خانواده پر تلاش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:

جامعه تلاشگران عرصه مهارت آموزی کشور

با سلام و تحیّت
بی شک، انسان بدون یادگیری و نو کردن اندیشه‌ها و دانش های خود در زندگی موفق نخواهد بود، مشاغل در حال تغییر و تحوّل هستند و بی‌تردید مهارت‌آموزی هنر تبدیل علم به عمل است .
آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان یک نقشه راه مطمئن برای دستیابی به توسعه اقتصادی، افزایش رفاه، آسایش و ایجاد درآمد و معیشت برای همه طبقات جامعه است و بروز فناوری‌های جدید و نیاز جامعه به استفاده حداکثری از ابزار و تکنولوژی های نو، موجب آن گردیده است مهارت آموزی به عنوان مهمترین مولفه تسلط به تغییرات سریع جامعه واجب شود.
در آستانه ۶ مرداد ماه، روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، ضمن گرامیداشت و تبریک هفته ملی مهارت به همه زحمتکشان عرصه مهارت‌آموزی کشور، تلاش مضاعف آنها را در راستای دستیابی به اهداف والا در عرصه مهارت آموزی در سطح جامعه را خواستاریم.
 توفیق روز افزون تمام مهارت آموزان و دست اندرکاران این حوزه را از خداوند متعال خواستارم.
 
 
سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز