اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 8 مرداد 1399
کد 4514

نماینده منتخب مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی:

لزوم جدّیت بیشتر در توانمندسازی متقاضیان مهارت و تربیت نیروی کار ماهر شهرستان

در راستای گرامیداشت هفته ملی مهارت، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر و جمعی از کارکنان با نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
در راستای گرامیداشت هفته ملی مهارت، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر  و جمعی از کارکنان با نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، سرکار خانم ملکی نژاد، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و رسالتهای آموزش فنی و حرفه ای در زمینه آموزش های مهارتی و نقش آن در راستای اشتغالزایی پایدار مطالبی را عنوان و بر اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه تاکید نمود.
سردار راستی، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی نیز، ضمن تبریک هفته مهارت به خانواده آموزش فنی و حرفه ای شبستر، با بیان اینکه ماحصل فعالیتهای آموزش فنی و حرفه ای سریعتر خود را در سفره های مردم نشان می دهد، و تاکید کرد: آموزش های مهارتی باید علاوه بر توسعه کمّی، به لحاظ کیفی نیز در حد مطلوبی باشند و کارآفرینی توام با نگاه خلاقانه و علمی را هدف خود قرار دهند تا بتوان در راستای تحقق شعار جهش تولید گام های موثری برداشت.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در این راستا از بخش کشاورزی در منطقه و آموزش های مرتبط با این حوزه نیز غافل نشویم.