اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 26 مرداد 1399
کد 4538

پیام تبریک علی اوسط هاشمی، به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان پیام تبریکی صادر کرد.
علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشوربه مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان پیام تبریکی صادر کرد.
متن کامل پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بازنشستگان محترم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
با سلام  و تحیت
در نگرش متعالی قرآن کریم، جایگاه معنوی خانواده به عنوان تاثیرگذارترین نهاد تربیتی در پرورش سرمایه های انسانی از اهمیت بسزایی برخوردار است، به نحوی که سلامت اجتماعی و صلاحیت هر جامعه ای را مرهون وجود خانواده های سالم و باتقوایی دانسته است که پاسداشت بنیان آن و تکریم و حفظ حرمت سالمندان  و خردمندان به عنوان بزرگان خانواده و اجتماع را محور نگرش خود قرار داده اند.
« روز خانواده و تکریم بازنشستگان »، یادآور تلاش  و تکاپوی ارزنده و ارزشمند قشرى فرهیخته و اندیشمند و صاحب تجربه و مهارت است که در نهایت اخلاص و صداقت و عاری از منت، بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت رسانى به هموطنان و همنوعان خود صرف نموده و ازجان مایه گذاشته اند.
غرور آفرینانی که با همت مضاعف و همدلی درجهت توسعه، پیشرفت و آبادانی کشورمان دستاوردهاى ارزشمند و افتخارات بزرگى در زمینه مهارت آموزی به آحاد جامعه به ارمغان آورده اند.
25 مرداد ماه، « روزخانواده و تکریم بازنشستگان »، را ارج نهاده و این روز را به تمامی بازنشستگان محترم  تبریک می گویم. آنان که با همت ستودنی در مسیر آبادانی و خودکفایی ایران، شب و روز تلاش کرده اند.
اميد آن است كه در سایه عنایت حق تعالی، با هم فکری و همكاري خالصانه بازنشستگان ارجمند، گام هايي اثربخش  را در مسير مهارت افزايي  و توسعه ایران عزیزمان رقم بزنيم.
برایتان سلامت، سعادت و صلابت درعرصه های مختلف آرزومندم. دستان یاریگرتان را به مهر می فشارم.

 
علی اوسط هاشمی