اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 3 شهريور 1399
کد 4542

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند پیامی صادر کرد

علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند پیام تبریکی صادر کرد.
علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،  به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، هاشمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند پیام تبریکی صادر کرد.
در این پیام آمده است:
باسلام و تحيت
سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، همواره رسالتی خطیر در مسیر ارتقا و توانمندسازی سرمایه های انسانی، برعهده داشته و این مهم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری«مدظله العالی» با نام «جهش تولید» مزین شده است، در راستای تحقق «جهش مهارت» به عنوان رویکرد محوری سازمان،  بیش از پیش نمایان است.
امروز؛ خوشبختانه، نگاه ویژه دولت تدبیر وامید به موضوع مهارت را در برنامه های توسعه ای کشور شاهد هستیم و این تحول نیکو و مبارک، نوید بخش تعالی جایگاه سازمان به عنوان نهادی اثرگذار، نزد مردم و مسئولین می باشد که سزاوارخالصانه ترینِ  سپاس هاست.
به نیکی واقفیم هر توفیقی  که تا کنون در مسیر خدمت به هموطنان شریفمان حاصل شده است، مرهون تلاش خاصانه و مسئولیت پذیری، همکارانی است كه اتكال به درگاه حق تعالي و عشق به توسعه و تعالي ميهن عزیزمان، پشتوانه همت بلند و تلاش وافرشان می باشد.
ضمن تبریک «هفته دولت و روز كارمند»، خدمات ماندگار شهيدان معزز، آقايان رجايي و باهنر؛ دو اسوه گرانقدر اخلاص، تقوا و خودساختگی را ارج نهاده و یادشان را گرامی می داریم و به همه تلاش گران و زحمت کشان نظام  مقدس جمهوری اسلامی در دولت تدبیر و امید به ویژه همراهان و شرکای مهارت آموزی، خدا قوت می گویم.
بدین وسیله از تلاش هاي بي دريغ خانواده مهارت آموزی کشور در دو بخش دولتی و خصوصی؛ اعم ازمربيان دلسوز و توانمند،كارشناسان  و كاركنان ساعي ، مديران و مسئولان متعهد تقدير مي نمايم و دستان پرتوانتان را به مهر می فشارم.
امید آن است که در سایه همدلی و همراهی اعضای این خانواده بزرگ، گام های ارزشمندی را در رویاندن و شکوفایی بذر امید و آبادانی با تحقق «ایران؛ مهدِ مهارت» رقم زده و در پیشگاه حضرت حق و خلق عزیزش سربلند باشیم.
برایتان سلامت، سعادت و عاقبت بخیری آرزومندم.