اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 24 مهر 1399
کد 4592

برای اولین بار در استان آذربایجان شرقی؛

برگزاری دوره آموزشی" طراحی سیستم های فتوولتائیک" ویژه مربیان آموزش فنی و حرفه ای منطقه شمالغرب کشور به صورت وبینار

دوره آموزشی" طراحی سیستم های فتوولتائیک" ویژه مربیان آموزش فنی و حرفه ای منطقه شمالغرب کشور در استان آذربایجان شرقی به صورت وبینار برگزار گردید.
دوره آموزشی" طراحی سیستم های فتوولتائیک" ویژه مربیان آموزش فنی و حرفه ای منطقه شمالغرب کشور در استان آذربایجان شرقی به صورت وبینار برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دوره آموزشی" طراحی سیستم های فتوولتائیک" ویژه مربیان به صورت وبینار از محل سالن جلسات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگرار گردید
این دوره آموزشی به مدت 30 ساعت و شامل؛ مباحث تئوری به صورت مجازی و آنلاین و یک جلسه نیز به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محل کارگاه انرژی های نو در مرکز آموزش فنی و حرفه ای تخصصی سه تبریز برگزار گردید.
محمدرضا شیرین آبادی، همکار مربی مرکز آموزش فنی و حرفه ای سه تبریزبه عنوان مدرس دوره حضور داشتند.
شیرین آبادی در خصوص محتوای دوره اظهار داشت: در این دوره آموزشی، مباحثی چون؛ آشنایی با انرژی های تجدید پذیر، روش استحصال انرژی خورشیدی، تیپ بندی سیستم های فتوولتائیک، پنل بندی پنل های خورشیدی، آشنایی با تجهیزات خورشیدی اعم از؛ کنترل شارژرها و ذخیره سازی زاویه نصب، اینورترها و ... ارائه گردید.
وی هدف این دوره آموزشی را طراحی، نصب و اجرای سیستم های فتوولتائیک و نگهداری از نیروگاههای احداث شده در مراکزآموزش فنی و حرفه ای و اجرای آموزش برای متقاضیان دوره عنوان کرد.