اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 19 آبان 1399
کد 4611

پیام تسلیت مدیرکل محترم به مناسبت درگذشت مرحوم جناب آقای امین سرباز جمشید، همکار محترم مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید
پیام تسلیت مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به مناسبت درگذشت مرحوم جناب آقای امین سرباز جمشید، همکار محترم مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر

"و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون "

 
 و هر از گاه در گذر زمان، در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید. 
 
با سلام و تحیت
اینجانب از شنیدن خبر ناگهانی درگذشت مرحوم آقای امین سرباز جمشید، همکار خدوم، صدیق، لایق و مربی مهارت محور مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر بسیار متاثر و عمیقا" اندوهگین شدم.
درگذشت عزیز از دست رفته چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
 این ماتم جانگداز را به خانواده محترم آن مرحوم و همکار گرانقدرم جناب آقای وهابعلی سرباز جمشید، برادر بزرگوار ایشان صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منّان، برای آنان صبر و اجر و برای عزیز سفر کرده علوّ درجات و برای همکاران ارجمندم صحت و سلامتی، طلب می نمایم.

 
رضا اختیار وکالتی