اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 18 فروردين 1400
کد 4791

توسط مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صورت گرفت:

تقدیر از معاون اداری و پشتیبانی اداره کل

داود ناصری امید، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ارسال لوحی از زحمات و تلاشهای میرداود علوی مرجانی، معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی تقدیر بعمل آورد.
تقدیر از معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، داود ناصری امید، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ارسال لوحی از زحمات و تلاشهای میرداود علوی مرجانی، معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی تقدیر بعمل آورد.
در متن لوح آمده است:
همکار ارجمند جناب آقای میر داود علوی مرجانی
با سلام و احترام
خدمت خالصانه و جلب رضایت حق تعالی عرصه ای بیکران است که توفیق عمل به آن رحمت و الاف الهی را موجب می گردد. به طور حتم هر یک از ما به عنوان عضوی از خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در راستای ارتقای تحقق اهداف و برنامه های سازمان نقش مهمی را می توانیم ایفا کنیم.
در این میان توفیق خدمت در اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی نشان از عشق و انگیزه ای ورای تعدات حرفه ای دارد و این مهم در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با رسالت بزرگ مهارت آموزی در راستای توانمدسازی منابع انسانی از اهمیت مضاعف برخوردار است.
بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاش های ارزشمند، خالصانه و ثمربخش جنابعالی در سال 99 تقدیر و تشکر نمایم. امید آن است که شاهد حضور پرتوان و انگیزه افزون شما در انجام مسئولیت های سازمانی باشیم.