اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 17 شهريور 1400
کد 4960

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور منصوب شد

با حکم حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غلامحسین حسینی نیا به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب شد .
 
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، غلامحسین حسینی نیا، دانشیار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، دکتری ترویج و آموزش کشاورزی، دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با حکمی از سوی حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب شد.
 
متن حکم به شرح ذیل است:
با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی ، به موجب این حکم شما را به عنوان "معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی - حرفه ای کشور" منصوب می نمایم.
برنامه ریزی راهبردی و اجرایی برای توسعه هدفمند مهارت آموزی به عنوان مولفه اساسی در ایجاد اشتغال و بهره گیری از تجارب صاحب نظران و نیز تقویت فعالیت ها در راستای تحقق اهداف عالی سازمان مورد انتظار است.
در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی سیزدهم موفق و موید باشید .
دکتر غلامحسین حسینی نیا پیش از این ریاست دانشکده  کارآفرینی دانشگاه تهران و  نیز معاونت امور تعاون، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را در کارنامه خود دارد.