اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 26 آبان 1400
کد 5060

میمنت آبادی:

امکانات و ظرفیت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای تبدیل وضعیت ایثارگران بسیج می شود

امیرمیمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور از عزم این سازمان برای تبدیل وضعیت کارکنان غیر رسمی مشمول ماده 21 قانون جامع ایثارگران خبر داد.
امیرمیمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور از عزم این سازمان برای تبدیل وضعیت کارکنان غیر رسمی مشمول ماده 21 قانون جامع ایثارگران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، جلسه تبدیل وضعیت کارکنان غیر رسمی مشمول قانون جامع ایثارگران، دوشنبه 24 آبان سال جاری، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان در راستای اجرای ماده 21 قانون جامع ایثارگران برگزار شد.
میمنت آبادی در این جلسه گفت: پیگیری امور مربوط به ایثارگران باید در اولویت قرار گیرد و لازم است با بسیج امکانات و کار جهادی هر چه سریعتر فرایند تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر تکمیل و اجرا شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع گفت: اصلاح ساختار و تشکیلات سازمان باید بر پایه توجه به مناطق محروم انجام شود و تمام تلاش خود را می کنیم تا مشکلات پیش رو برای تبدیل وضعیت ایثارگران با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برطرف شود.
وی با اشاره به اینکه باید شادابی و نشاط در سازمان ایجاد شود گفت: ضرورت دارد منافع فرد، سازمان و جامعه با هم دیده شود زیرا غافل شدن از هر کدام می تواند خسارت بار باشد.
میمنت آبادی در پایان شرایط احراز، سابقه و تامین پست را سه عامل مهم برای تبدیل وضعیت کارکنان غیر رسمی عنوان کرد و گفت: باید طوری حرکت کنیم که تا پایان سال 1400، مراحل تبدیل وضعیت ایثارگران خاتمه یابد.
در ابتدای این جلسه، داود ناصری امید، مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان گفت: در اجرای بخشنامه شماره 379599 مورخ 25/9/1399 موضوع: ابلاغ قانون استفساریه بند "و" ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه و همچنین بخشنامه شماره 13758 مورخ 19/3/1400 سازمان اداری و استخدامی کشور موضوع: دستورالعمل نحوه اجرای بند "د" تبصره 20 قانون بودجه سال 1400 کل کشور، از دی ماه سال 1399 با هماهنگی صورت گرفته با دیگر دفاتر مرتبط سازمان، برای احصای آمار و فهرست اسامی کارکنان غیررسمی مشمول ماده 21 قانون جامع ایثارگران ادارات کل ستادی و آموزش فنی و حرفه ای استانها و نیز معرفی افراد مشمول به هسته گزینش برای بررسی و اعلام نظر اقدام شده است.
وی همچنین گفت: در مسیر تبدیل وضعیت افراد ایثارگر، دفتر منابع انسانی و پشتیبانی نهایت اهتمام را داشته و تاکنون فرایند کاری بیش از 100 نفر از همکاران نهایی شده است.
در این جلسه، نظام چوبینه، مشاور امور ایثارگران سازمان، علی فروزش، مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و نوسازی، عقیل هادیان سرپرست هسته گزینش، معاونین و کارشناسان دفتر منابع انسانی و پشتیبانی حضور داشته و به ارائه نظرات خود پرداختند.