اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 24 آذر 1400
کد 5105

پیام معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان به مناسبت هفته پژوهش و فناوری

علي حسین شهریور، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری پیامی صادر کرد.
علي حسین شهریور، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، هم زمان با هفته پژوهش و فناوری (20 تا 26 آذر) شهریور، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان پیامی صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
 
                                                                      به نام خداوند بخشنده و مهربان
 پژوهش یکی از ابزارهای اساسی برای تحقق اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گام دوم انقلاب به شمار می رود.
 تلاش هدفمند مربیان، کارشناسان و مدیران نخبه و اندیشمند سازمان‌ آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سال‌های اخیر، این امیدواری را تقویت کرده است که در دنیای رقابت، برای پیشرفت مبتنی بر مهارت آموزی دانش بنیان، بتوان گام‌های بلند و سازنده‌ای برداشت.
روشن است در این عرصه، سوق دادن پژوهشگران به اجرای طرح‌های تحقیقاتی نوآورانه و فنّاورانه کاربردی و حرکت به سوی ایجاد و تقویت نهضت مهارت آموزی از اهمیّت شایانی برخوردار است.
معاونت پژوهش،  برنامه ریزی  و سنجش مهارت، با اصل قرار دادن پژوهشِ هدفمند تلاش خواهد کرد نقش ارزنده‌ای در تحقق سیاست های کلان کشور در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای ایفا نماید و با استفاده از ظرفیت مربیان، کارشناسان، مدیران و پژوهشگران برون سازمانی و توجه ویژه به انجام پژوهش­ های معطوف به‌ رفع مشکلات موجود، این سازمان را به عنوان یکی از  ­سازمانهای آموزشی برتر کشور معرفی نماید.
برگزاری جشنواره ملی پژوهش های مهارت محور، تجلیل از پژوهشگران منتخب، حمایت از  کتب ، مقالات و پایان نامه های دانشجویی مهارت محور، برگزاری نشست ها و پانل های تخصصی برای تشریح یافته های پژوهش ها، به اشتراک گذاشتن متون پژوهشی داخلی و خارجی، ترویج اقدام پژوهی، ارتقای کیفیت فصلنامه مهارت آموزی، راه اندازی وبسایت پژوهشی برای دسترسی عموم مردم به پژوهش های انجام شده و انتشار ۱۱۰ عنوان کتاب، بخشی از برنامه های این معاونت می باشد.
معاونت پژوهش،  برنامه ریزی و سنجش مهارت ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری به مربیان، کارشناسان و مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از ارائه طرح و ایده  در این حوزه استقبال و حمایت می نمايد.
 
علي حسین شهریور
معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت