اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 22 دي 1400
کد 5151

انتصاب معاون روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

طی حکمی از سوی میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور «محمد راه انداز» به سمت «معاون روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور» منصوب شد.
طی حکمی از سوی میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور «محمد راه انداز» به سمت «معاون روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور» منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی طی حکمی از سوی امیر میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور «محمد راه انداز» به سمت «معاون روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور» منصوب شد.
در این حکم آمده است:
جناب آقای محمد راه انداز
باسلام
نظر به پیشینه تخصصی، تعهد و تجارب جنابعالی و به پیشنهاد مدیرکل دفتر ریاست، حقوقی، روابط عمومی و امور بین الملل، طی نامه شماره 7204/د/110 مورخ 20/10/1400؛ به موجب این ابلاغ به سمت " معاون روابط عمومی سازمان-پست شماره 6" منصوب می شوید.
امید است با حسن تدبیر، رعایت مقررات و تدابیر مدیرکل محترم و همکاری با دفاتر ستادی و استانی و نیز همراهی همکاران آن دفتر، ضمن حفظ انسجام سازمانی و ارتقاء سطح خدمات، اهتمام کامل در رعایت اصول "عدالت محوری"، "انقلابیگری"،"مردم داری"، "پاکدستی" و "قانون مداری" را معمول نمائید.
در دوره جدید خدمت که وزارت متبوع، وزارت مردم و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سازمان مردم، انگاشته می شود توجه به اطلاع رسانی، افکار عمومی و همراهی با شرکاء اجتماعی سازمان و جامعه هدف به منظور تحقق سیاست­های کلی اشتغال، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و توسعه مهارت، مطلوب نظر می باشد و امید است که با به کاربست دانش، تجربه و همت عالی در تحقق آن اهتمام شایسته را معمول نمایید.
ان شاالله با اتکال به حضرت باریتعالی در انجام وظايف محوله، گام هاي مؤثري در راستاي تحقق اهداف عالیه وزارت تعاون،  كار و رفاه اجتماعي و سازمان برداريد.

                                                                                                     امیر میمنت آبادی
پیش از این ربابه بهرامی هیدجی عهده دار این سمت بود.