اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 4 بهمن 1400
کد 5170

پیام تبریک رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم(ص) و بزرگداشت مقام زن

غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم(ص) و بزرگداشت مقام زن پیامی صادر کرد.
غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم(ص) و بزرگداشت مقام زن پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، حسینی نیا، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم(ص) و بزرگداشت مقام زن پیام تبریکی صادر کرد.
 متن پیام به شرح زیر است:

" بسمه تعالي"
باسلام و تحیت
    ميلاد بزرگ بانوي دو عالم، اسوه عشق و فداکاری، حضرت فاطمه زهراء (سلام الله عليها)، دخت مكرم رسول گرامي اسلام (صلي الله عليه و آله)  را به خانواده معزز سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و به ويژه بانوان ارجمند همكار تبريك مي گويم.
  ایمان داریم؛ تحقق خانواده های پایدار و پرورش نسلي بالنده و سازنده،  همه و همه مرهون وجود زنان ومادراني آگاه و پرنشاط است. مقام والای زن در جامعه ما از جايگاهي رفيع  برخوردار و بر همگان مبرهن است كه انسان هاي فرهيخته را دامان بزرگ، مادراني پرورش داده است كه نهايت همت خويش را در راستاي تربيت فرزنداني صالح به كار گرفته و از هيچ تلاشي فروگذار نیستند.
    میلاد نور را گرامی می داریم،  مقام والای زن را ارج نهاده و برای زنان و مادران فداکار و پرمهر سرزمینمان، سلامت و عاقبت بخیری را از درگاه حق تعالی آرزومندم.
 
غلامحسین حسینی نیا
معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و
رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور