اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 25 بهمن 1400
کد 5218

پیام تبریک رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن ولادت مولی الموحدین علی (ع)

غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن ولادت مولی الموحدین علی ابن ابیطالب علیه السلام پیام تبریکی صادر کرد.
غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن ولادت مولی الموحدین علی ابن ابیطالب علیه السلام پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن ولادت "مولی الموحدین علی ابن ابیطالب علیه السلام" پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
"بسمه تعالی"
سکان زمین و آسمان است علی
سلطان همه جهانیان است علی
 
سیزدهم رجب، ستاره‏ای درخشید که درخشش نجابتش، آغوش مهربان مظلومیت و شکوه اقیانوسی است که از هم‏آمیختن دریاهایی از ایمان و ایثار و شجاعتی از جنس اخلاص و تقوا، بنیان گرفته و غواصان حکمت و معنا را به تحیر واداشته است.
بی‌تردید حضرت علی(ع) سرچشمه نیک ترین صفاتی است که برای هر رهروی معرفت و کمال، اسوه ای بی نظیر خوانده می شود. چنانکه شجاعتش در نبرد علیه باطل، عدالت پیشگی و قضاوت راستینش و پندهای سرشار از معرفت و حکمتش، عرصه هدایت بشریت را متحول ساخت. بزرگ مردی که مهربان‌ترین یاور مظلومان عصر خویش بود و همچون پدری مهربان در تنگناهای زندگی به یاری آنان می شتافت و در مکتب متعالی امام نخست شیعیان، مردانی تربیت شدند که رسم پدر بودن را از سیره ارزشمند او آموختند و میلاد مولایشان را روز پدر نامیدند تا منش و زندگانی آن حضرت، آینه‌ای ماندگار برای تمام جوانمردان روزگار شود.
سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر را به تمام پدران بزرگوار، به ویژه همکاران ارجمندم تبریک و تهنیت عرض نموده و زندگی عزتمندانه مردان غیور ایران اسلامی را در پرتو آیین علوی آرزومندم.
امید است پروردگار متعال شایستگی پیروی راستین از رفتار، گفتار و کردار آن سرچشمه حقیقت و معرفت و توفیق قدم نهادن در مسیر درک کمال، عدالت پیشگی و اخلاق آن امام بزرگوار نصیبمان گردد.
 
غلامحسین حسینی نیا
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه  اجتماعی
و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور